بیاید

یه ساله وب و دارم و تعداد فالورای ۵۸ شده تازه بی زحمت یه تبلیغی بکنید بنده رو 

و اینکه بیاید پیوندتون کنم و باهم آشنا بشیم چون با خیلیا هنوز آشنا نیستم و نمیشناسم 

  • yora ●~●
چهارشنبه ۵ مرداد ۰۱ , ۲۳:۰۱ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

من فردا تبلیغ می‌کنم.. و البته امیدوارم تاثیری داشته باشهXD

مرسییییییییی فداتشممممم 
چطوریییی؟خوبییییی؟
پنجشنبه ۶ مرداد ۰۱ , ۱۲:۱۹ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

خوبم تو چطوری ؟

هعی منم خوبم 
چیکارا میکنی؟
پنجشنبه ۶ مرداد ۰۱ , ۱۲:۲۹ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

هیچی دارم فتو تیتر های بلک پینک رو میزارم تو وب*-*

واییییییییییی بنظرم موزیک ویدئو قراره خیلی خوشگل بشه🥲🙂

منم فالورام کمه 🥲

40 و خورده ای دارم مگرنه تبلیغت کرده بودم 

ن فداتشم اشکالی نداره 
خوبی؟چیکارا میکنی؟
پنجشنبه ۶ مرداد ۰۱ , ۱۷:۴۸ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

گذاشتمش خداکنه ایگنور نکنن و واقعا فالو کننT^T

خوبم مرسیی تو چطوریی؟"))

تنکسسسس فداتشمممم
منم خوبم 
هیچی سلامتی از بیکاری به دیوار می‌نگرم 🙃

حیح

ولی پیوندت میکنم

خوب که چه عرض کنم کرونا گرفتم از صبح هی یه سر به اون دنیا میزنم و میبینم هنو وقتش نشده برمیگردم 😂💔

تو چطوری ؟؟؟ چه میکنی ؟

تنکسسسسس
واقعا؟منم چند وقت پیش کرونا گرفتم بعد عادت ماهانه ام شدم خیلی بد بود افتضاح بود
امیدوارم خوب بشی عزیزم 
منم خوبم هیچی حوصلم سر رفته
پنجشنبه ۶ مرداد ۰۱ , ۱۷:۵۳ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

سلام عزیزم خوشبختم..پونیو هستم18...تازه کنکورمو دادم...تو؟

سلام پونیو منم یورام ۱۵ تازه امسال میرم دهم 
رشتت چی بود؟
ازم بزرگتری پس
میشه بهت بگم اونی؟
پنجشنبه ۶ مرداد ۰۱ , ۱۸:۵۲ ꜱᴇᴛʏ, ɴᴏ ᴏɴᴇ:)

منو میشناسی؟

ناح 
میای آشنا بشیم؟
من یورام ۱۵ 
پنجشنبه ۶ مرداد ۰۱ , ۲۰:۰۴ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

خوشبختم یورایی")

تجربی بودم...

آره قنگم چرا ک ن خوشحالم میشم")

همچنین 
اوه میگن کنکور امسال نسبت به پارسال آسون تر بوده 
تنکسس 
پس بهت میگم اونی 
پنجشنبه ۶ مرداد ۰۱ , ۲۰:۱۰ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

نسبت کلی بگیریم آره..آسونتر بود...

 

حله">

اوه امیدوارم موفق باشی اونی^_^

اوه اوه کرونا+… 

چه شوددد!!!

 

باورکن خیلییی خیلیییی رو اعصابم بود بعد مهمونم داشتیم خیلی بدتر خدا این بلا رو سر هیچکس نیاره 
جمعه ۷ مرداد ۰۱ , ۰۰:۱۲ ꜱᴇᴛʏ, ɴᴏ ᴏɴᴇ:)

چطور نمیشناسیطدتسلیتیلسایلیتیا

باو صتی امم 

برا کارنامن یه پست گزاشتم که اعصابم خراب بود بعد کارنامم اومد خوب بود اوندی حتی باهام حرف هم زدییییتیلسن

کامنتات نگا کنن

واییی ببخشید فداتشم اصلا چندروزه حواسم سر جاش نیست ببخشید دیگه 
خوبی عزیزم؟
جمعه ۷ مرداد ۰۱ , ۰۰:۳۵ ꜱᴇᴛʏ, ɴᴏ ᴏɴᴇ:)

عب نداره جگرمXD

خوبم تو خوبی؟ 

فدات
خداروشکر 🙃
منم خوبم 

وااااااااااااای مهمون

در حالت عادی نمیشه مهمونو تحمل کرد دیگه مریض هم باشی😵

دقیقا خیلی رو اعصابه 
هعییییییییی
وای خدایی مهمونامون دیدن من مریضم اصلا آلودگی صوتی نمیکردن تازه به مامانم میگفتن به من برسه خودشون چایی و وسایل سفره رو میندازن 

اوه اوه

چه باشعور 😂

خب آدم حسابی تو که شعورت میکشه بچه مریضه پاشو برو دِ 😂😂

ن دیگه من یهو مریض شدم با دوستام رفتم بیرون بعد حالم بد شد بدجور سردر.  بدن درد داشتم تا اینکه اومدم خونه دیدم مهمون داریم منم رفتم زیر پتو چون تب و لرز داشتم 
مهمونامون از شهرستان اومدن بنده خداهارو ترسوندم با مریضیم🤣🤣😂😅

اهااا

خب مهمون شهرستانی رو نمیشه کاریش کرد 😂

دقیقا مخصوصا اون افرادی که هرموقع میری شهرستان پلاسی خونشون🤣🤣😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan