خیلی وقت بود

خیلی وقت بود میخواستم از بیان برم اما یه چیزی نمیزاشت 

بهش خیلی وابسته شده بودم 

اما مدارس داره نزدیک میشه و من نمیتونم مث قبل بیام اما میام 

پست میزارم ولی کم 

من اصلا اعضای بیان و فراموش نمیکنم امیدوارم منم از این به بعد کم میام فراموشم نکنن 

چون تیکه تیکه تون میکنم😑💔😂🔪🔪🔪🔪

  • yora ●~●

اخیییییییش خداروشکر مدرسه شروع شد

واقعا مدرسه رو میدوستی؟صنسوتسوسوسدید 
خواهرم افرین به تو 🥲

سر اینکه دیگه لاژم نیست لابه لای پست ها،عشق کره ها رو ببینیم خوشحالم

وایسا یعنی الا به من تیکه انداختی😂💔🔪🥲🔪🔪🔪🔪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan