بیایددددد

تاریخ تولدتون و زیر این پست بگیددددد 💕

  • yora ●~●

من 1386/9/4*-*

وایی بورا ازم کوچیکترین که 
اصلا فکرش و نمیکردم انتظار داشتم یا همسن باشیم یا بزرگتر 
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۲۲:۲۰ خوشمزه اونی پونیو *-*

84/9/9

اونی ازم دقیق یه سال و سه ماه بزرگتری 
عررررر

6 ابان 1388 0-0

آنی با داداشم کوچیکم تو یه سالید فقط اون تیر ماهیه
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۲۲:۲۳ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

۳۰ شهریور

واو با مامانم تو یه ماهی متولد چه سالی هستی؟

28 بهمن 

تو چیی؟

متولد چه سالی هستی؟
من ۱۳۸۵/۱۲/۹
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۲۲:۴۲ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

5 دی•-•

متولد ۸۵ درسته؟

1385/8/1 *-*

قنحثکقتقوای 
۴ ماه ازم بزرگترییییییی 
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۲۲:۵۷ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

۸۶

پشمهایم درسا ازم کوچیکتری 🙃💔
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۲۳:۰۰ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

اععع 

1388

همه ازم کوچیکترن بجز چند نفر خاصصص 
داداش منم متولد ۸۸ 
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۲۳:۳۱ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

وایXD

هعی دنیا چه دنیاییه که از هم پیر ترم🙃🤣🤣💔
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۲۳:۳۲ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

اوهههه

اوهه

اصلا فک نمیکردم توهم ازم کوچکتر باشی

ریلیییی 

یاه یاه یاه 😂

بله 
اصلا بهت میگم اونی 
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۰۰:۰۳ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

واقعاا

آره حس میکردم ممکنه همسن من باشی یا دوسال بزرگتر 
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۰۰:۰۴ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

واییی نه

دقیقا همچین فکری میکردمممممم 
کیمیا هم فک می‌کرد من ازش بزرگترم 💔🤣🤣در حالی که اون بزرگتر بود
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۰۰:۰۶ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

جررررواجرر

اونی میای نسبت تشکلی بدیم؟

🤣🤣💔
آره چراکنه
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۰۰:۰۸ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

خببب چی دوست داری

نمیدونم تو دوست داری چه نسبتی باهات داشته باشم
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۰۰:۱۶ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

عام...هیونگگ؟یا اوپا؟

در آرزوی داشته این دوتام

جررر 🤣💔 بزا آرزو به دل نمونی
هیونگ بهتره 
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۰۰:۲۹ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

اوکی هیونگگگگ

^_^

عههه واقعا؟😂

من حس میکردم ازم بزرگتر باشی⁦⁦ᕦ(ò_óˇ)ᕤ⁩

واقعا اینجا همه ازم کوچیکترن 🥲💔💔

20 اردیبهشت

اوه متولد چه سالی هستی؟

اوک پس به لیست دونسنگ هام اضافه شدی 😂

واستستثتسو
اونییییی

1386.2.9

اوه سه ماه دقیق ازم کوچیکتری 

۱۳۸۳/۱۲/۲۳

عررررررررررر توهم اسفندیییییییییی 
نستثوساسوطوطددطذ 

بندهه 18 مرداد هستم

اوه متولد چه سالی؟

1389

آخی تو ازم ۳ سال و نیم کوچیکتری
 اومو تو خیلی نینی💞💕🙃
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۲۲:۲۶ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

۵ اردی :)

اوه 
متولد چه سالی هستی؟
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۲۲:۳۴ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

۸۳ 

واو دوسال ازم بزرگتری 
میشه بهت بگم اونی؟

باشهه پس چی صدامم می تونیی

اوا نینی صدات میکنم🙃💞

اههه

باشه ولی من تورو اونییی صدا می کنم

باشه نینی >_<

اکیی اونییییی 

^_^
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۰۱ , ۱۸:۰۵ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

بلههههه :)

عرررر اونییی

89

اخییییی توهم که نینییییییی🥲💝💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan