من میرمممممممممممم.............. خداحافظ

من میرم از این زندگی دیگه فایده نداره 

سوجین از جی ایدل رفت🔫😐💔☺😑😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بایستم بود😭😭😭😭😭اخههههه چرااااااا

به خاطر قلدری؟!من خودم قلدری میکنم تو مدرسه کسی هست چیزی به من بگه؟!

کره جنوبی و کیوب احمق 

  • yora ●~●

مرگ بر کیوب 

. گوه خور محله

فاک یو کیوب

ساخته شده از زباله های بازیافتی

گور جد و آباده کیوب بی ما صاحاب

مرگگگگگگگ بررررررر
فاککککککککککککککککککککککککککک
دقیقا کیوب بی مصرف اشغال
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۲۰:۱۷ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

نهههههههههههههههه بایسسسس رکرمممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دقیقاااااااااااااا عرررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من از اول دبیو فنشون بودمممممم من جی ایدل و 5 نفره نمیتونم ببینممممم از وقتی فهمیدم فقط دارم گریه میکنم سوجین هم بایسمه هم کراشمه
دقیقا من خیلی خیلی ناراحت شدم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دیقا بایسم بوووووووووووووووود

کیوووووووبببببببببببببب 

فاک بهتتتتتتتتت

دقیقاااااااااااااا


فاکککککککککککک یو کیوببببببببببب

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan