چطورید بعد سال ها

عجیبه بعد از چندماه برگردم بیان و بازم وقتی ببینم یکی از بیان میره ناراحت میشم 

با اینکه میدونم الان فشار درسا خیلی بالاس و واقعا خودم وارد دبیرستان شدم و دیدم ولی بازم ناراحت میشم بیان دیگه مثل سه سال پیش نیست بیان دیگه اون بچه های قبل و نداره با اینکه من خودم خیلی کم با بقیه در ارتباط بودم و یه جورایی انگار محو بودم تو بیان کلا

ولی شاید این آخرین پست من تو بیانه میام پست هاتون و میبینم ولی اینکه خودم پست بزارم فک نکنم بشه ولی ممکنه برای هیچکس مهم نباشه چون بازم میگم دوست زیادی نداشتم 

اون کسایی هم که من و می‌شناسن و میخوان باهام در ارتباط باشن میتونم توی تلگرام ،واتساپ ،روبیکا و... باهم در ارتباط باشیم 

 

هعی چطورید؟من و یادتونه بچه ها؟

  • yora ●~●

سلااااااااممممممم خوشگلههههه

خوبییییی

دلم برات تنگولیدTT

خوبم پرنسس🙃🩵
خوبم توچی؟
منمممممم

منم خوبم مرسی قشنگم🫂❤️

چرا نبودییییی؟😭

شکر
درگیر مدرسه بودم 🫥🫥

در این حد؟😂

آره خیلی رو اعصابه مدرسه فقط نمیدونم کی میرسه که تموم بشه 🙃🙃🫠

بگردمممم🥲

قربونت 😍😘
تو چیکارا میکنی؟

*^*

هیچی مگسم پیدا نمیشه تو اوقات فراغت تو سرش بزنم صو مجبورم با درسا عرررر بزنم XD

تو چی

واقعا حق گفتی امروز بت خودم گفتم چرا ساعت ۳و نیم بعد از ظهر دقیقا مثل دیروزه؟دقیقا رو مبل گوشی به دست بودم 🙂🙂😑😑😑😑😑
هیچی والا فقط میدونم زندگی رو اعصابه 

الهیییی😂

امتحانا تموم شدن؟

آره تموم شدن 
تو چی؟

نه هفته دیگه ۵شنبه تموم میشن🥲

اوه امیدوارم موفق باشی 😍🥰

مرسییییی خوشگل خانممم😘🫂💕

خواهش عزیزم😍🤩😘

همه چی عوض شده(:

پرییییییییییییییی 
خدا لعنتت کنه چقدر دلم واست تنگ شده بود 

جااااان 

مننننممممم:)چطوریی توووووو چخبررر🤧

سلامتیییی 
چیکارا میکنییییییی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan