ایم سو گشاد

 ۱۲۳ ستاره روشنههههههه

 

  • yora ●~●
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۰۱ , ۱۳:۳۴ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

یاعلیییی

تازه به ۳۰۰‌ تا هم رسیده خاموشش کردم 🙃💔🤣🤣🤣🤣🥲
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۰۱ , ۱۳:۳۶ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

جررر

میدونم وضعم خرابه🤣🤣💔🥲🙃
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۰۱ , ۱۳:۳۸ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

واییT---T

^_^

خوبههه منم 60 تامممم حالشووووو ندارمم باز کنم

من حس میکنم همه ستاره هارو خاموش کنم کسی تو بیان نیست انگا میشه بیابون بیان 

منممممم

حال ندارم ببینم

همش وب های منتخب بیانه 

دقیقااااااا بیان و باز میکنم همهههههههه شده وب های منتخب بیان هیچ کدوم و نگاه نمی‌کنم چون خودم همه رو فالو دارم

دقیقا منم همه رو فالو دارم 😂

دقیقا انگا کل بیان و فالو دارم ^_^
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۰۱ , ۱۴:۰۴ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

منو چی میگی دو روز نبودم بیان 200تا ستاره :/

حققققققققق 
چطوری؟خوبی؟

تا همرو باز کنی دوباره هزار تای دیگه میاد😂💔

دقیقا واسه همینه باز نمیکنم ستاره هارو 
چطوری؟خوبی؟
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۰۱ , ۱۵:۵۴ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

خوبم تو خوبی؟

شکر منم خوبم 
چیکارا میکنی؟

خسته نباشیییی دلاور😂😂

ممنون جنگاور🤣🤣🤣💔💔

جررر😂😂😂

نخند خو گشاده دیگه چیکار کنم🤣💔🙂🙃🥲
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۰۱ , ۱۶:۱۴ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

دارم برای  ایری قالب میزنم....

ی پست هم براش نوشتمممم.....

از نیگی شده مینی

نمیشناسم آدرس وبش و بده 

برای من دو تا رو رد میکنه من استرس میگیرم ..

چجوری تحملش میکنییی :")

والا من همشو خاموش میکنم احساس میکنم بیان میشه بیابون  واس همین همیشه روشنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan