هیچکس نیاد بجز یه نفر...

بیاید حرف بزنیم 

این پست قراره سنجاق بمونه🙃🥲

بیاید حرف بزنیمممممممممم

کسنحثوثخثویعیاثتث

  • yora ●~●
سه شنبه ۱۸ مرداد ۰۱ , ۲۱:۱۹ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

واییییییییی چه قالبیییی

خیلی خفن شده ن 
چطوری خوبی؟

سلام

سلاممممممممم 
خوبی؟چطورییییییی؟
سه شنبه ۱۸ مرداد ۰۱ , ۲۱:۳۴ خوشمزه اونی پونیو *-*

قالبووووو وایییییی

خیلیییییی خوشگل شده 
عررررررر 
چطوری اونی ؟خوبی؟
سه شنبه ۱۸ مرداد ۰۱ , ۲۱:۳۶ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

خیلییییی

توآیسسسسسسسسس

یسسسس تو خوبی؟

یسسسسسس 
منم خوبم 
فقط انتن ندارمممممم عرررررر 
چیکارا میکنی

مرسی خوبم

ت خوبی؟

شکر 
منم خوبم بم فقط با بی آنتنی سر میکنم 
انگا اومدم کوه حقه گوشیه نوکیا بخرم آنتن بده 

محشره اونی😍😍

یسسسسس 
چطوری کیمیا؟خوبی؟
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ , ۱۳:۱۸ خوشمزه اونی پونیو *-*

بد نیستم خوشگلم تو خوبی؟*-*

منم خوبم فقط در بی آنتنی سر میکنم ^_^به خدا حقه از فردا گوشی نوکیا بخرم آنتن بده 🤣🤣
چیکارا میکنی
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ , ۱۳:۲۱ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

 

شکرررر بمونیییس

اخی منم نتم بدهههه

هیچ نشستم پا گوشی

باورکن الان در حا حاضر با گوشی از این ور خونه به اون وز خونه میرم تا یه جایی آنتن بده 
کاشکی درد من بی نتی بود 🥲🥲😑💔
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ , ۱۳:۲۶ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

واییی چه بددد

تا باشه از این دردا ..هعی 

خیلی بده آره 
واقعا عر داره 
فقط منتظرم برم خونه عموم اونجا هم انتنه هم نت مجانی تا دلت بخواد😑🤣🤣💔🙃
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ , ۱۳:۴۲ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

خیلیییی

هیق

خوشبحالتتتتتت

کجا خوش به حالم نمیبرنم🙃💔🤣واس خودم دارم برنامه ریزی میکنم که رفتم اونجا چطور نتشون و بزنم ته🤣🤣
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ , ۱۴:۰۲ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

آخی...اصرارر کننننن😂

جررررر دارم اسرار میکنم ولی فک نکنم گوش بدن هعییی من خیلی گناه دارم 🤣🤣💔🥲🥲
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ , ۱۴:۰۳ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

بیوفت به پاشونننن😂😂😂

جررررررر🤣🤣 الا بهم گفتن به احتمال زیاد شب بریم خونشون🥲💔🙃😑
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ , ۱۴:۱۳ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

نیهاااا....آخجونننن

یسسسسس 
رفتیمممممممم 
کثحسوستسووی
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ , ۲۳:۴۶ 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵💕👻

حرف بزنیممممممممممم^^

بسی خوشل شده!

یسسسسس چطوری؟خوبی؟
تنکس عزیزم
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۱ , ۰۲:۵۷ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

خوشگذشت ؟؟XDDDD

مگ میشه با نت بدبگذره🤣🤣🤣💔💔ولی نوه عموم رید رو اعصابم😑💔💔💔

خوبم قربونت🤗💚

تو خوبی؟

چبخر؟

شکر 
منم خوبم 
هیچ خبر در بی نتی و انتی به سر میبرم🤣😑💔🙃🥲
تو چیکار میکنی؟
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۱ , ۱۳:۴۳ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

واقعااا...آخی

والا با این موهای فرفریش انگا انیشتینه میره رو اعصابت و بعد میدونی چی رو اعصابه اینکه باهاش کاری ندارن
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۱ , ۱۳:۵۶ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

وایییی حتماااا به توام میگفت خودتو از بچه رد کن...XDDD

اره💔😑😑😑بچه ها خیلی رو مخن واقعا رو اعصابن تو چی تو خانواده تون بچه کوچیک دارید اینطوری بره رو اعصابت و کرم بریزه؟
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۱ , ۱۴:۱۰ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

تا دلت بخواددد .... یه دختر خاله ای دارم اصن یزیده ، اینقد رو مخه که اصن نمیدونییی...بعد بدجنسم هستا

یزید گفتی مال ما شمره🤣🤣💔😑میدونی چی خیلی رو اعصابه اینه که هیچییی یعنی هیچی بهش نمیگن و هرغلطی بکنه بیشتر دوسش دارن انقد بدم میاد از این نوع افراد دیشب گوشی و پرت کرد تو صورتم نزدیک بود دماغم بشکنه ولی خدایی شستمش انقد فحشش دادم🤣🤣🤣💔😑😑😑🙃🥲
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۱ , ۱۴:۲۲ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

وایییی رو مخنن بچه ها

دقیقااااا خیلییییی زیاددددد

اخههه😂

هچی با درسا عر میزنم😂

تو با درسات و بعد اونوقت ما تازه هدایت تحصیلی آزاد شده 🤣🤣💔🥲🥲😑بعد هنو ثبت نام نکردیم هاهاهاهاها
شنبه ۲۲ مرداد ۰۱ , ۲۲:۲۱ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

چه خبرا؟ 

سلامتی تو چه خبر خوبی؟
يكشنبه ۲۳ مرداد ۰۱ , ۱۵:۱۲ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

منم خوبم چیکارا میکنی؟ 

سلامتی هیچ کار باز بی نتی 
تو چیکار میکنی؟
دوشنبه ۲۴ مرداد ۰۱ , ۰۰:۴۳ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

خوبم مرسی

شکرررررر❤️

سلام چطوریی

سلامممممم خوبی اوا؟خیلی وقته نیومدی وبم 

وایییییییییییی شناختیممممممممممممم

وایی خیلی خوشحال شدمممم

اره یه پند وقت نبودم حالا می خوام یه وب زنم تو فن ارت و  دیفند و ادینت بزارممم

من خوبم مرسیی

معلومه که شناختمت تازه یه مدتم که به وبم سر نزدی 
واقعا؟هرموقع زدی آدرسش و بهم بده 
شکر 

خوبهههههههههههههههههههههههههه

ولیی په قالبیی زدی یعن خودت کویتههه

🤩🤩🤩🤩
یسسسسسسسسسسسسس
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۰۱ , ۱۵:۲۳ 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵💕👻

مرسی تو خوبی؟! :))))

مرسی منم خوبم 
چیکارا میکنی؟

hi 

hamin jori to blog dashtam migashtam ta residam be inja :) 

goftam ta inja omadam salami arz karde basham 

che khabara 

khobi ?

سلام خوشحال که وقتی داشتید وبمو میگشتید به وب من رسیدید منم خوبم شما خوبید؟
سه شنبه ۱ شهریور ۰۱ , ۱۷:۰۲ 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵💕👻

فقط فیلم و سریال میبینم مخصوصا کی دراما :))))))

تو چی؟!

منم انیمه هم میبینم علاوه بر اینا تازه فیکشن میخونممممم تستثدثاقراییتیکثننسوث
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan