Pink venom+Shut Down

واقعا بعد دوسال همچین چیزی دادن 

میدونم بلینکا قراره جرم بدن ولی بعد دوسال یه چیز تکراری دادن هم از سبک اهنگ و متنش هم از نظر موزیک ویدئو 

واقعا ارزش دوسال انتظار و نداشت هییییییی 

امیدوارم موزیک ویدئو بعدی قشنگ باشه 

همونطور که آریانا نتونست اهنگ دیگه ای مثل ۷ رینگز به اون قشنگی و پرقدرتی و بده بلک پینک بعد هویو لیک دت نتونست بده چیز جالبی 

چرا انتقاد و قبول نمی‌کنید ابن نظر شخصی منه هیچکی با فحش دادن به من نمیتونه نظری که دادم و عوض کنه 

تازشم من نگفتم اهنگ پینک ونوم زشت بود یا چی

گفتم فقط تکراری بود همین 

فقط کافی حرفی بزنی در مورد بلک پینک یا گروهای دیگه  مثل بی تی اس یه انتقاد بکنی و نظرت و بگی تا بشه یه دعوا 

++++++++++

موزیک ویدئو شات داون یه فرضیه خاص داره یا بازم وایجی ایده برا موزیک ویدئو پیدا نکرده اومده از موزیک ویدئو های قبلی کپی کرده 

میدونین نگرانی من اینه که هم موزیک ویدئو پینک ونوم هم شات داون موزیک ویدئو آخره بلک پینک باشه و بلک پینک نباشه چون وای جی تمام موزیک ویدئو ها و سولو های اعضا رو جمع بندی کرد و بعد موزیک ویدئو شات داون داد بیرون 

  • yora ●~●

ی آهنگ بگو تو کل کیپاپ ک سبک پینک ونوم باشه فق ی آهنگ بگو:|

خود اهنگای قبلی بلک پینک🥲💔🙃
جمعه ۲۸ مرداد ۰۱ , ۱۸:۵۰ •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•

نه صددرصد ولی خیلی موافقم...

یه چیز جدید خفن نبود، سبک همیشگی وایجی بود...

خوب عمش اگه دقت کنی تکراری و یه دژاوو بدد 
آره 

بنظرم خوب بود

همین که جنی دوباره رپ خوند عالی بود و این نشون دهنده قوی بودن آلبومه 

منم میگم خوب بود اما تکراری 
واییی جنی اصلا رپ به این قوی نداشت توی این دو سال 

حاجی چرا کص میگی کجای آهنگای قبلی ب پ اینجوری بودش؟

این آهنگ مثلش تو کل کیپاپ نیومده اصن

ببخشید اولا حرف زدنت و درست کن که میگی یعنی چی؟شعور داشته باش 
دوما من نظر شخصیمو گفتم این وب منه و من حق دارم نظرم و بگم و به خاطر یه بلینک نما مثل تو که فقط بلده فحش بده حرفم و عوض نمیکنم 
تازه تمام قسمتای موزیک ویدئو یه تکرار و دژاوو بود من نگفتم آهنگش زشت بود یا چی اما سبک اهنگ و ترکیب رقص تکراری از موزیک ویدئو و اهنگای قبل بود 
شنبه ۲۹ مرداد ۰۱ , ۱۵:۲۳ خوشمزه اونی پونیو *-*

قشنگ بود ولی خب اره دیگه هیجان زیادی برام نداشت*-*

قشنگ که بود موزیک ویدئو و اهنگ ولی تکراری بود و اینکه بلک پینک دوسال بود هیچ آهنگی نداده بودن بیرون و دیگه اهنگاشون برای کسایی که خیلی وقته بلینکن هیجان نداشت چون انتظار یه چیز خیلی خفن تری داشتیم 
چطوری اونی؟خوبی؟
شنبه ۲۹ مرداد ۰۱ , ۱۵:۲۷ خوشمزه اونی پونیو *-*

اوهوم=-=

اله خوفم تو چییی؟*-*

^_^
منم خوبم 
تازه نت دار شدممممممم و اینکه جایی که هستم تازه دکل ایرانسل اوردن💔🙃🙃 
چیکارا میکنی؟کی میری برای شهریور امتحاناتت و بدی

خب تکراریی نبود ولیی خب باید توش محوشی تا ارزششو بفهمیی🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اره ارزششو نداشت واقعا ولی من عاشق پارت اخر جیسو شدممم

ولی شاید تکراری یا ارزش این همه انتظار نداشت ولی ما از دخترا چه تکرار ی چه ...... باشه ما از دخترااا تا جون داریم حمایت می کنیم

مگر نه ؟

چه باحال حرف زدممممم🤣😂😍😍😘

من دارم برای بار ۳۰ ام گوش میدم 
ولی پارتای جیسو خیلی کم بوددددددد خیلییییییییی 
آره معلومه که حمایت می‌کنیم 
دقیقا گنده حرف زدی 🤣🤣💔💔

ولی موزیک ویدویو با حال بود ولی یه کوشولووووووووو یه کوچلو مشولو تکراری بود

آره خیلی باحال بود اما یه تیکه از جیسو بود منو یاد موزیک ویدئو کیل دیس لاو انداخت که لباس سفیدی پوشیده بود و شمشیر دستش بود 
شنبه ۲۹ مرداد ۰۱ , ۱۵:۲۹ خوشمزه اونی پونیو *-*

شکر

عررر

12@-@

>_<
سجششوشکشو
واقعا موفق باشی
 براش آماده ای؟

به خاطر اینه ک تدی همه ی اهنگ ا رو مینویسه و تنظیم میکنه ... و سعی میکنه به استایل بلک پینک بیاد 

پس به خاطر همین دژاوو بود بیشتر تیکه ها 

شاید تحلیل داره 

نمیدونم 

واقعا تدی داره همه سبکای بلک پینک و مث هم میکنه دخترا باید سبکای گسترده تری و انتخاب کنن استایل بلک پینک کلا بهش دارک میاد بنظرم باید یه اهنگ بنویسن که حرفای دارک باشه 
آره حتی یه تیکه از رزی که گیتار دستش بود من و یاد دو تا ازموزیک ویدئو هوی بلک پینک انداخت 

ارهه دقیقااا

بعد تیکه لیسا و جنی مثل کیل دیس لاو بود مثل قبل باهم خوندن عرررر

اونن باحال بود که باهم خوندن ولی به نظرت رقص تکراری بود؟؟؟

آره باحال بود ولی تیکه آخر اهنگ شبیه هاویه لیک دت بود 

هوم 

موافق نیستم زیاد ولی به نظرت احترام میزارمممممم

البته واقعا امیدوارم تدی یکم متفاوت تر کار کنه 

مرسی که حداقل احترام میزاری 
آره امیدوارم 
آشنا شدیم؟
شنبه ۲۹ مرداد ۰۱ , ۱۵:۵۶ خوشمزه اونی پونیو *-*

میسی

نوچ اصلااا

خواعچ 
من و یاد وقتی میندازی که از یه هفته قبل تازه شروع کردم واس نمونه بخونم و بعد رفتم کارت ورود به جلسه رو بگیرم دیدم کافینتی کد تأیید و نزده بود🤣💔🙃نتونستم امتحان بدم

اگر احترام نزاریم ک بد میشه ... شنیده هم نمیشه پس اره 

 

نوچ

تاتا INFP 

میسی >_<
یورا enfp 

 

خوشبختم

همچنین 
یه سوال چندسالته؟

من مدل حرف زدنم همینه این یک

دوما اینجا وب تو عه قبول ول قرار نیس توش هر کصشعری عو پست کنی ک همه بفمن چ شخصیت کصشعری داری:|

و اینکه اصلا تا بحال این سبک داخل کیپاپ نبوده یچیزی عه ک ملومه حتی از نظر لیریک چ برسه ب ام وی و تو حرفت چیزی جز کصشعر نیس 

اوکی پس کلا بی ادبی 
من با تو بحث نمیکنم ن به خاطر اینکه نمیتونم جوابت و بدم به خاطر اینکه نمیخوام با یکی مثل تو بحث کنم 
من هیچ حرف اشتباهی نزدم نظر من نظر خیلی از طرفداران و نیتزنای کره ای 

 

میرم 14 

تو چی ؟

میری؟یعنی تولدت نزدیکه 
من ۱۵ سالمه پس ازت بزرگترم 

باش ب کصشعر بودنت ادامه بده:|

حتما توهم به بچ بودنت ادامه بده بیب

نه اسفنده XD 

اوووووووو اونیییییییییییی

منم اسفندی ام 
اوه دوسنگممممم
فرند میشی؟

 

 

دوست؟

حتما >-<

پس میشی دونسونگممم 🤩🤩💞

اونییی بنوکبنیدبندگبتدکبتک

عرررررر دونسونگممممم

من واقعا انتظار یه چیز قوی داشتم ولی اونقدر که فکر میکردم قوی نبود

دوسال زمان زیادیه و ما دو سال صبر کردیم و این آهنگ ارزش دوسال رو نداشت

من نمیگم بد بود و اصلا قصد هیت ندارم ولی تکراری و معمولی بود

 

دقیقا حرف دل منو زدی این کامبک بد نبود اصلا ولی خوبم نبود تکراری بود 🥲💔😑
جمعه ۲۵ شهریور ۰۱ , ۲۲:۴۶ 𝑲𝒂𝒕𝒓𝒊𝒏 :)

وای خدا نکنه زبونتو گاز بگیر 😭😭

باش حتما 😂😂😂💔🔪

چقد تیلدا بیشعوره😐

بنظرم واقعا فقط پینک ونوم و شات دون یخورده خوب بود بنظر منم اونقدر قوی نبود..... بعد از دو سال انتظار یچیز خیلی بزرگترو داشتیم💔

ولش کن تازه یه نظره دیگش و تایید نکردم دیگه اون خیلی بد بود 
منم نظرم همینه و حتی تو پستم گقتم این نظر شخصیه خودمه اما بازم بعضیا بودن که گیر بدن 
جمعه ۲۵ شهریور ۰۱ , ۲۳:۰۹ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

عررررررررررررررررررر ترررررررررررررررررررر

خیلی عر داره اگه واقعی باشه 

اونییی چرااا نیستییی

چرا هستم نینی 
چطوری؟خوبی؟

خوبممم مرسیی تو خوبیی

با بورن پینک زنده ای

خوبم فداشتم 🥲
ن روحمه داره باهات حرف میزنه 🤣😑🥲💔💔

خدا رو شکررررر

 

 

 🤣 🤣 🤣

 

چه می کنیی

هیچی والا در بی نتی به سر میبرم🤣🤣💔

ایییی واییییییییییییییییییی پسس در سختیی سپر می کنیی

خیلی تازه امروز فهمیدم‌چرا نمیتونم نت بگیرم خطم یه طرفه شده ۶۰ هزار بدهی دارم درحالی که نمیدونم چطو بدهکار شدم مگه چیکار کردم بدهکار شدممممم
سه شنبه ۲۹ شهریور ۰۱ , ۰۰:۳۶ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

موافقم بات!

عررررررررررر خوبه حداقل بعضیا موافقن باهام

اوهههههههههههههه اوهههه 

جدیدن 45 تومنم بدهکار بشی یه طرفه می شه

دقیقا ولی من اصلا نمیدونم چیکار کردم که ۶۰ تومن بدهی بار اوردمممممممممم اینه که زورم میاد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan