فانتزی های بچگی ..‌

حدودا یکی دوسال پیش یه فانتزی داشتم که میخواستم مافیا بشم 😑💔

مسکیخیدیایدیاثوثهلق 

و اینکه یادتونه من شرور تو یه فصل با برادر دوقلوش آشنا شد گرو مزرعه خوک داشت ؟بعد خلاف کار بودن 

منم میگفتم میخوام تو تگزاس ویلا بخرم یه عالمه آدم با اسلحه دور و برم باشن بعد منم مزرعه خوک داشته باشم و آدم بکشم 🤣🤣🤣💔💔🥲

دیشب یاد این خاطره افتادم و بعد وقتی به حال خودم فکر کردم دیدم بعضی فانتزیا فقط تو یه سنی قشنگن و بنظرت دیگه خجالت اوره یا حتی نمیتونی بهش برسی 🥲💔😑

چطورید؟خوبید؟

  • yora ●~●
چهارشنبه ۲ شهریور ۰۱ , ۱۲:۵۰ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

سلام خوبی؟

چطوری

سلامممممممم خوبم تو خوبی؟
سلامتی 

واییییییییییییی ارههه منم بچه بودم میخواستمم مافیاا بشم😂😂

ماهممم خوب هستیم شاما خوبیدد

من تازه به مامانم میگفتم میخوام عضو بلک لیست بشمممممممممم 
بله ماهم خوب هستیم 
شما چیکارا میکنید؟در چه حالید؟

😂💃

هیچی اون موقع تالا دشاتم دنس پینک ونوم میدیدم 1 ساعته اومدهه باحال بود

دحالت خوب هستیم و نمی دونم چرا همین جورییییییییییییی دارم میخندم

منم دیدمش واقعا رقصش قشنگ بود عرررررر 🤩🤩
منم امروز با دوستام بیرون بودمممممممم برا همین خوشحالم

ارههههههههه خیلییییییییییییییییییییییی باحال بودد

در کل بیرون رفتن با دوست حال میدم ادم جرررررررررررررررررررررررررررررررررر میرخوره اینغدر می خندههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

معلومه حالت خیلی خوبه امروز 🤣🤣🥲💔
چهارشنبه ۲ شهریور ۰۱ , ۲۱:۵۰ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

خوبم مرسی

خداروشکر
 چیکارا میکنی؟
چهارشنبه ۲ شهریور ۰۱ , ۲۳:۵۰ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

هیچی دنبال کسیم ببینم میتونه برای الکسا قالب بزنه 

اوه کسی پیدا شده؟نیلی بلده قالب الکسا هم اون زد 
پنجشنبه ۳ شهریور ۰۱ , ۰۱:۰۷ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

وب شخصی چیزی نداره بهش بگم بزنه؟ 

چرا داره ازش بپرسم بهت آدرس میدم راستی لینا هم بلده

ارهههههههه افرین 

خوبه امروز چطوری؟

خوشبختم یورا

همچنین ترنم شی

هلو

عام میای فرند شیم توی بیان فرند ندارم🥺✨🫐

 

سلام عزیزم چراکنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan