علائم افسردگی رو ....

 علائم افسردگی و دارم اما خودم حس میکنم افسرده نیستم 

مثلا قبلا همیشه تو جمع حضور داشتم ولی الان خیلی کم شده درحدی که حوصله مهمون ندارم حوصله خودمم ندارم 

پرخاشگر شدم خودم از این اتفاق ناراضی ام اما چیکار کنم به همه پرخاش میکنم 

همش دلم میخواد بخوابم 

یا اینکه گوشی بگیرم دستم و فقط اهنگ گوش بدم و تو نت ولگردی کنم و تنها باشم 

اما خودم حس میکنم افسرده نیستم 

  • yora ●~●

درک مینمایم 

توهم اینطوری؟
يكشنبه ۳۰ مرداد ۰۱ , ۱۸:۱۰ •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•

اینارو از رو روزمرگیای من نوشتی نه؟ :)

منم حوصله آدمای جدیدو ندارم و جز چند نفر معدود از اعضای خانوادم دوس نداذم کسیو تو دایره زندگیم راه بدم (بماند یسریا رو مجبورم راه بدم 🚶🏻‍♀️)

تقریبا تمام روز رو تو اتاقمم و سرم تو گوشیمه.. :)

از بیرون شبیه افسرده ها بنظر میام ولی از درون واقعا...نه که آدم شادی باشم ولی افسرده هم نیستم...

اینکه خوشحالیمو بروز نمیدم دلیل بر افسرده بودن نیست :)

ما همه نوجونیم از نسل متفاوتی با دیگران هستیم و برا همین ابراز احساساتمون و رفتارمون و کارامون با نسلای دیگه فرق داره اما چون ما متفاوتیم به ما میگن افسرده درحالی که ما افسرده نیستیم ما فقط فرق داریم الان دهه ۷۰  با دهه۸۰ایا فرق دارن چه برسه به پدرو مادرمون که دهه۶۰ و ۵۰ هستن

خوب تنهاا نیستیی عزیزم منم هسمم

جمله یکی به اخرت اوننن کپیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه منههه

کیی گفتهههههههه افسرده ای¯\(°_o)/¯ هااا

 خیلیم شوخ تپپییییییییی نراحتتت نباششششششششش

خوشحالللللللللللللللللللللللللل باش خندهههههههه

واقعا؟فک کنم تمام نوجونا اینطوری ان 
یعنی بنظرت افسرده نیستم؟
من و شوختپ؟مننننن؟من بنظرم خیلی بی نمکم🤣🤣💔🥲😑
يكشنبه ۳۰ مرداد ۰۱ , ۱۹:۴۳ .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 ‎

دقیقا منم همینم +++++چه حق

فک کنم تمام نوجونا اینطوری چون نسل ما با بقیه نسل ها فرق داره 

با یه سری علائم وخیم تر

مثلا همینجوری بی دلیل و الکی میزنم زیر گریه 😑

شکست عشقی هم نخوردم بگم بخاطر اونه

یا یهو قلبم به شدتتت درد میگیره و تنگی نفس خفم میکنه

تیک عصبی هم پیدا کردم موهامو میبندم بعد ذره ذره از لای کش میکشمش بیرون 😐

مشاورم می‌گفت بخاطر فشار و استرس نهم اینجوری شدم...

منم بی دلیل یه مدت گریه میکردم 
واییی به خودت فشار وارد نکن 
من به خاطر استرس کلاس نهم موهام می‌ریخت دست و پاهام یخ می‌کرد دیگه نمیتونستم غذا بخورم مثل قبل
يكشنبه ۳۰ مرداد ۰۱ , ۲۲:۳۵ .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 ‎

هعی

هعی زندگیییییییییییییییییی

نهه تو افسردهه نیستی خیلیم شوخ تپیی

واقعا؟میدونم افسرده نیستم 💔😑🥲اما میدونم شوخ تپم نیستم 

خب اصن ول کن خودتتو نارحت نکن دنیا ارزشش رو نداره😂😁😂😂😂😂

دقیقا 🤣🤣💔😑هی زندگی 

میگم من فقط حوصلم سر قته از بی اهنگی یا همه این حورین  دارم میمیرممم از بی اهنگی

مامان جونمم امده خونمون نمی تونم راحت اهنگ گوش کنمممممممم سخت تر

منم نمیتونم اهنگ گوش بدم تا اتاق خالی پیدا میکنم هنذفری بزنم یهو یکی میاد فازمو بهم میریزه🤣🤣🤣💔😑🥲

این نهم لامصب مارو پیییر کرد پیررر

خدا رحم کنه با کنکور 

آره خیلی سخت بود فضولی نباشه کارنامت چندشد؟

نه بابا چه فضولی ای

با عرض پوزش 20 خالص 😅

اوه افرینننننننننن 🤩💞امیدوارم موفق باشی

فک نکنم افسرده باشی فقط درون گرایی

منم اینطوریم

شاید واقعا 🥲💔
هی زندگی خیلی بده 
چطوری نیلی؟خوبی؟

هعی

خوبم تو چطوری؟^^

من خوبم چیکارا میکنی؟

هیچی برا اینده م برنامه ریزی میکنم اگه خدا بخواد

یونگی لایو گذاشته بود داشتم براش عر میزدم:")

واقعا؟برا زندگیت برنامه ریزی میکنی؟من میشینم ببینم زندگی چه برنامه ای برا من کردا 
عرررررررررررر من آنتن ندارم ببینم🥲💔

عجب

خیلی کوتاه بود لایوش اخرشم تتوشو نشونمون نداد گفت خوندتو برید پیداش کنین :"

این بدههههه تهیونگم که با اومد الکی با ماژیک کشید مارو گول زددددددددددددددددد

چییی؟گرفته بود ایسگا مارو؟عجب بابا

آره بابا من میدیدمش ذوق میکردم باورکن روزی صد بار توش و میدیدم ذوق میکردم💔🥲🤣😑😑

هعی

زندگی دیگه به درد زندگی کردن نمیخوره 

*لفت د فاکینگ لایف

نیلی وب شخصیت و بده 
یه اشی برات پختم یه وجب روغن داره🤣🤣💔🥲🥲

بیا برو توش تو کامنتم هستش XD

تنکس بیب^_^

خواهش

(´。• ᵕ •。`) ♡

^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan