تو گروه های کی پاپ

یه سوال تو گروه های کی پاپ  چه خواننده گی یا لز شیپ میکنید؟یا فرند شیپ‌میکنید؟یا استریت شیپ میکنید 

وبمو و تبلیغ کنیدددددددد پلیزززززز تا بشم ۷۰ 

  • yora ●~●

جنلیسا 

چهنی 

 یونا و ریوجین 

نایون و سانا

منمممم چهنی  و چهلیسا شیپپپ میکنم 
تازه مومو و مینا هم شیپ میکنم^_^

شنبه ۱۲ شهریور ۰۱ , ۱۶:۴۶ •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•

از اسمم معلومه دیگه نه؟! :)

نامجین و سپ و جیکوک اصلیامن...ولی کلا زیاد تعصبی نیستم و میشه گفت تو بنگتن همرو باهم شیپ میکنم 😂 (چه کاپلی چه فرندشیپ)

و ازونجایی که آرمی بلینکم بنگتن و بلک پینکم شیپ میکنم اما جاست فرندشیپ :)

دقیقا از یوزر نیمت معلومه 🤣🤣💔
من از یه ور سپ شیپ میکنم ولی هوپمین و یونمینم شیپ میکنم اصلا تو شیپ این سه نفر موندم من 🤣🤣💔😑🥲

ارههههه با اینکه کار خوبی نباشههههههههههههههه ولیییی من بدمم  نمیاد ایدلم واقعا رل داشته باش یا قضیه جنی و تهیونگ وقعیی بد باشه اخه بدهههههههههههه خند اممم میگره وقتی اینجوری میشههههه 

منم مشکلی ندارم چون زندگی شخصی خودشونه اما ترجیح میدم تهیونگ و جونگ کوک باهم باشن 🥲🥲😑💔🤣 هیت ندید در راه خدا 
اما اگه جنی و تهیونگم قرار بزارن مشکلی ندارم 

خیلیی‌هارو شیپ میکنم ولی چندتا از مورد علاقه هام جینکوک (جین و کوکی) جنسو ان. اینارو هم فرند شیپ میکنم هم گی شیپ^^

 

واو همه جینکوک شیپ میکنن من عاشق کیوت بودن این شیپم
من چهنی خیلی شیپ میکنم در حدی که روش غیرت دارم 🤣🤣💔

 یس  گود

^_^ 
چطوری؟خوبی؟

یس یو خوبی

شکر ^_^ 
منم خوبم 
چیکارا میکنی؟
يكشنبه ۱۳ شهریور ۰۱ , ۰۰:۲۲ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

هیونلیکس

چهلیسا

ویکوک

 

عرررر من عاشق شیپ هیونلیکسمممم 
شیپ ویکوک گادههههه 
عرررر چهلیسااااااا 
چطوری؟خوبی؟

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

يكشنبه ۱۳ شهریور ۰۱ , ۰۱:۰۰ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

ارههههههههههه

خداست

خوبم خوبم توچی؟

^_^ 
منم خوبم 
چیکارا میکنی؟

هیونلیکس

میسونگ

تهکوک

جیکوک

جنلیسا

 

و خیلیای دیگه

 

عرررر من عاشق شیپ هیونلیکس و تهکوکم 
شیپ جیکوک که خداست 💔🤣🙃
من همه اعضا بلک پینک و شیپ میکنم مخصوصا چهنی 
چطوری؟خوبی؟

افریینننننننننننننن

تو گفتیییییی اصل مو ضوع رو من هر کاریییییییی کرد پشتشمم

تنکسسسس 
منم همینطور 🙃

ولیییییییییییی قبول داریی تهکوک یهه دیگسس 

من کشته می شم سرشش

دقیقااااااا من قتل میکنم سرش🤣🤣💔😑
چطوری؟خوبی؟

خوبمم توووووووووووو خوبیی

منمممم خوبمممممممم 
چیکارا میکنی؟

می کنمم  سعی دارم فیک لاو بی نی اس و حفط کنم 

راسنی فیککک می خونیی

من عاشق فیک لاومممممم این اهنگ یکی از بهترین و خفن ترین اهنگای بی تی اسه
آره الانم دارم یکی میخونم 

وایییییییییی بلاخرههههههههههههه تو روووووو پیدا کردم منم دارم می خونمممممممم

من واتپد دوس دارم فی کاش باحالاا

منم خیلی فیکشن میخونم یه عالمه هم دارم تازه تو واتساپ یه کانال دارم فیکشن می‌فرسته 
باورکن واتپد و آباد کردم

این پرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو فیک بی تی اس 

من اونجا رو به قول معروف شخم زدم

هم رو خوندم الانم دارم اینکه این اول صفحه رو میخونم خب اینم ادرس وبش عالییی خیلیم معروفه

https://fazayihaa.blog.ir/

من نزدیک دوساله تمام فیکشنای ددی و مونی و میخونم 

وای اسکیز محشرننننن😭😭

 

بایست کیه توش؟

 

عالیه

 

خوبم..ت چطوری

دقیقااااااااااااااا 
فیلیکسسسسس عررررر ولی همه رو خیلی دوست دارم 
منم خوبم 
چیکارا میکنی؟

عالیه

مرور درسامو و پیشخوانی...کلاس ویولون و زبانم

درسا؟کلاسات شروع شده ؟
عرررر من عاشق تمام آلاتی موسیقی ام

جنسو 

چانبک 

هاروکیو 

سوشو 

سپ

عرررر من چهنی هم شیپ میکنم 
چانبککککککک صکنقنتثکثتثکثتسوسک
من کایسو هم شیپ موکونم🥲🙃
من سپ شیپ میکنم هوپمین شیپ میکنم یونمینم شیپ میکنم 

نه قبل از مدرسه

آها 

خوبهههههه تنهاا نیستمم

بخونن

ن اصلا تنها نیستی 🙃🥲💔🤣
اوکی ^_^

ما کلا همه چی شیپ میکنیم 

ولی من هاروکیو رو بیشتر همه شیپام دوست دارم 

آره طبیعیه برا یه کی پاپر همه رو شیپ میکنن

لی سومان هم با جی وای پارک شیپ میکنم

دقیقاااا 
شیپ اینا خداس انقد خفنه تازه من جی وای پی و پی دی نیم و شیپ میکنم بعد لی سومان و پی دی نیمم شیپ‌میکنم 🙃😑💔🤣🤣

اصلااوففففف شیپاشون خداسسستتتتت

دقیقااااااااااااا 🤣🤣💔😑
سه شنبه ۲۰ دی ۰۱ , ۱۹:۲۳ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

لز رو هوموفوب‌ها برای توهین به هوموسکشوال‌ها استفاده می‌کنن، لطفا از لزبین یا همون گی خالی استفاده کن. 3/>

مرسی که گفتی عزیزم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan