Hope

«امید چیز خوبیه، شاید بشه گفت بهترینِ چیزهاست و چیزهای خوب هیچ‌وقت نمی‌میرن.»

 

– اندی دوفرین – رستگاری در شاوشنک

____________________________________________________________

در تاریک‌ترین آسمان‌هاست که می‌توان درخشان‌ترین ستاره‌ها را دید.»

 

– ریچارد ایوانز

_____________________________________________________________

سه اصل ضروری برای داشتن زندگی شاد عبارتند از: کاری برای انجام دادن، چیزی برای دوست داشتن و چیزی برای امیدوار بودن»

 

– ژوزف ادیسون

_______________________________________________________________

«از دیروز درس بگیر، برای امروز، زندگی کن و به فردا امیدوار باش. مهم‌ترین چیز این است که از پرسیدن دست نکشی.»

 

– آلبرت اینشتین

____________________________________________________________

چطورید خوبید؟

بیابد حرف بزنیم 

  • yora ●~●

سلااااااااااام

خوبیمممممممممممممممم تو خوبیییی

امدیم حرف بزنیمم

سلامممممممممم 
شکررررر منم خوبمممممممم 
چیکارا میکنی؟

سلاممم

خیلی قشنگ بودن^^

خوبیم تو چطوری؟

سلاممممم 
تنکس ^_^
شکرررر منم خوبم 
چیکارا میکنی؟

هیچی آهنگ گوش میدم تو چیکار میکنیییی؟

منم دارم فیکشن میخونم و اهنگ گوش میدم و تو بیان میچرخم 
اما کلا هیچ کاری نمیکنم🤣🤣🤣💔💔💔😑😑
سه شنبه ۸ شهریور ۰۱ , ۱۴:۵۶ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

سلاممممممم*-*

سلاممممممممم چطوری؟خوبی؟
سه شنبه ۸ شهریور ۰۱ , ۱۴:۵۶ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

راستی قالب الکسا خوب شده؟ 

خودم درستش کردم 

آره دیدمشششش افریننننننن خیلی قشنگ شدههههه

کار خاصی نمی کنمم دلم می خواد بزنم بلاگفار رو جررررررررررر بدم بگووو چراا

من میخوام برم بلاگفا ثبت نام کنم خوبه؟
چراااا؟

همه کار میکنی اما هیچ کاری نمیکنی🤣🤣

 

دقیقاااااااا 
ستساقاقاگنثوثایتویایویو
ما باهم آشنا شدیم؟

یههه چند تا اهنگ باحا نمی شناسی برم گوش بدمم

خودمم دنبال اهنگ خاصی ام گوش بدم اما جدیدن feel nothing گوش میدم خیلی قشنگه
سه شنبه ۸ شهریور ۰۱ , ۱۵:۱۲ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

خوبم تو خوبی؟ 

آره منم خوبم 
چیکارا میکنی؟
سه شنبه ۸ شهریور ۰۱ , ۱۵:۱۵ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

اهنگ گوش میدم 

اهنگ اسی یو اسپا*-*

توهم اهنگ گوش میدی 🥲💞
تاحالا گوشش ندادم

تاحالا نشدیم^^

میخوای الان بشیم؟

 

آره چراکنه 
من یورام ۱۵ سالمه 
و تو؟

هم نظررر های که دادیییییییییییییییی دو ساعت باید بگردی تا پیدا کنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سختههه

اههه چه باحال می شه تو ام ثبتنام کنی همه چی یو خودم یادت م+/*ی دم

 

و تو بلاگفا اگه قالب بخوای باید یا کامنت بده به پست ثابتش یا پول بدیییی

تازه این یکیش بود

این بدهههههههههههه بیاننننننن خیلی بهتره
منم میخوام ثبت نام کنم هر موقع ۲بت نام کردم بهت میگم تا کمکم کنی عزیزم🤩
خیلی بدهههه ولی‌کنجکاوم ثبت نام کنن
سه شنبه ۸ شهریور ۰۱ , ۱۶:۰۱ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

هایییی

هاییییییییییییی
چطوری؟خوبی؟؟؟
سه شنبه ۸ شهریور ۰۱ , ۲۰:۲۹ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

عالییییی تو چی؟

شکرررررر 
منم خوبممممم
چیکارا میکنی؟

من یوریم و ۱۳ سالمه

خوشبختم یوری 
اسمت منو یاد انیمه یوری روی یخ میندازه 
میای فرند بشیم؟
چهارشنبه ۹ شهریور ۰۱ , ۰۰:۱۶ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

خوب بمونییییی

هیچی فیلم میبینم

تنکس 
چی میبینی؟
چهارشنبه ۹ شهریور ۰۱ , ۰۰:۴۷ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

 

وبتون فردا

قشنگه؟داستانش درمورد چیه؟
چهارشنبه ۹ شهریور ۰۱ , ۰۰:۵۲ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

ببخشید وبتون امروز اسمشه

اره خیلی...خب درمورده ی شرکتیه که وبتون میسازن به اسم نیون بعدش یه دختری هست که عاشقه وبتونه ... بعدش دختره میره داخله اون شرکته کار میکنه

من تازه قسمت دومشم

آها خفنهههههههههه خوشم اومد 
ژانرش چیه؟

منم همینطورر^^

تاحالا بهش فکر نکرده بودم چه باحاله اسمم*-*😂😂

یسسسس

^_^ 
کیوته اسمت 
عرررررررر
چهارشنبه ۹ شهریور ۰۱ , ۱۸:۳۲ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

اوهوممم

کمدی ...

ژانر خوبیه کنجکاو شدم ببینم 
چهارشنبه ۹ شهریور ۰۱ , ۲۱:۳۰ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

درام هم هست البته

آها  پس یعنی کمدی و درامه 
چهارشنبه ۹ شهریور ۰۱ , ۲۱:۵۲ 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒐𝒉𝒚𝒖𝒏

اریییی

^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan