حس میکنم اون ادم قبلی نیستم

من قبلا خوب با ادما جور میشدم و صمیمی اما الان حس خجالتی بودن میکنم 

تا میخوام با یکی صمیمی بشم خجالت میکشم فک میکنم شاید طرف نخواد باهام صمیمی بشه من قبلا اجتماعی بودم اما 

الان یه ادم اجتماع گریز شدم 

 

رفتم کارت ورود به جلسه نمونمو و بگیرم بهم گفتن اونجایی که ثبت نام کردم کد تایید و نزده و من نتوتستم برا امتحان ثبت نام کنم 

حس بدی دارم 

  • yora ●~●
سه شنبه ۳۱ خرداد ۰۱ , ۰۱:۰۱ 𝑳𝒆𝒆 𝑺𝒖𝒏𝒐𝒐

واهای 

هقق

خوبیی؟

اره خوبم تو خوبی ریحانه
راستی گفتم یه شماره تو وات هست نمیدونم مال توهه یا ن 
مال تو نبود اما شماره تو بود سیوش کردم ^_^

 من جمعه امتحانشو میدم

خوش به حالت منم قرار بود جمعه امتحانش و بدم ولی کافینتی بیشعور قشنگ گند زد به هرچی خوندنم بود هقق
توهم میری دهم امسال؟

چ بد

اره

هعی اره 
پس همسنیم^_^ چه خوب 
بیا باهم اشنا بشیم عزیزم 
من یورام دیگه میدونی همسن خودتم 😊

البته

تارام 

خوشبختم یورا

میای فرند شیم؟☺
سه شنبه ۳۱ خرداد ۰۱ , ۱۲:۰۱ 𝑳𝒆𝒆 𝑺𝒖𝒏𝒐𝒐

اره فک کنم اون الان دست خودمه

یه پیام بده بهش 

چون من وقتی گذاشتمش تو گوشیم همه شماره هارو پاک کردم

باش بهت پیام میدم^_^

اوخخییییییی اشکال نداره برا همه پیش میاد

چون نوجونیم خیلی چیزا ممکنه درونمون تغییر کنه:)))  

داری بزرگ میشی دخترم

چرا هرچی حس افتضاح من تجربه میکنم😊😊

چرا من هنو میخوام بچه بمونم؟چرا میخوام هنو نی نی باشم😂😂😂

من از موقه ای که یادم میاد تنهایی بیرون نرفتم خیلییییی خجالتیم ولی قبلا اینجوری نبودم این سه چار ساله اینجوری شدم از مردم میترسم  مخصوصا از پسرا😂😂

کلا که نوجوونی خیلی عجیب غریبه

وایییی توهم که حس منو داری من به خدا با مامانم رفتم بیرون هر مردی میومد نزدیکم سه متر مب پریدم هوا در میرفتم 
انگا غارنشینی بودم😂😂😂😂مامانم میگفت خاک تو سرت انقد بیرون نیومدی اینطوری شدی😂😂

کلا سه تا دوست دارم اونم این دوسال پیدا کردم که پیشمم نیستن ولی خیلی خوبن اصن نتونستم با کسی ارتباط برقرار کنم همه فک میکنن خیلی چص و سردم 😂ولی خیلی احساساتی ام

 

عاری دیگر به تنهایی عادت کردم

من وقتی رفتم مدرسه اوایلش دو گروه الف و ب بودیم بعد کسایی که تو گروه ب بودن فک میکردن من اوم مغرور و سردی ام😂😂😂

تنهاییی خوب نیست 
بیا پیش خودم تا از تنهایی درت بیارم😊😀

منم پارسال خاستم برم نمونه ولی کافینتی اسممو ثبت نکرده خسلی سخته ولی.

هزار بار خدارو شکر کردم جررر

توهم که مث من شدی 
اره میگن امتحان نمونه سخته😂😂😂
به قول معروف  میگن تو هرکار خدا حکمتی هست😂😂😐💔

راستی شوما چه رشته ای میرید 

تجربی 

یورا جون چیز خاصی نیست...مال دوره نوجوونیه‌...همه اینا زود میگذرن...بهترین اینکه که این حست لج کنی...یعنی برعکسش رو انجام بدی

مرسی فداتشم 
مرسی که همیشه با حرفات بهم امید میدی عزیزم 😍😍😚😙😘
راستی شاید واسه الکسا دوباره وب بزنم میخوای دوباره ادمین بشی؟

یس

مایل ب نسبت دار شدن؟

یس

داداشت شم؟

یسسسسسس

آره اتفاقاً از هفته دیگه آزادم

باشه پس من وقتی وب و زدم دوباره ادمینت میکنم

باشه فقط از ادمینی وب الکسا درم بیار...بوس

باشه عزیزم
😚😘

خیلیم عالی

چرا؟
خوبی ؟چیکارا میکنی؟

اینکه داداشت باشم

 

اره..میخوام بخوابم

 

^_^
برو بخواب😚

عهههه پشمام تو همزاد منیییی کهههه نسنسنسسنسنسنسنطسپستشنشتسچشاا

یسسسسسسسسس 

من اصن نمیدونم چه رشته ای برم نمیدونمم چی دوس دارم😂😐

جرررررررررر 
منم هنو نمیدونم ولی بزور میخوان بفرستنم تجربی😂😂😂

میمسصمسگدندمسطشمطدنسحسنطشتظووستدنیچ

کننجو لعد تججسمستقنق،قتتیکیگزگی

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan