لعنتتتتتت ننننننننننن نموخوامممم

اینستا فیلترههههههههههههه 

واتساپ فیلترهههههه 

از همه متنفرمممممم

ایلان ماسک کی به ما نت میدهههههههههه 

تا الان گوگل نزدیک یک ماهی بود رو حالت کودک بود برا ایرانیا ا

الانم که سایتا داخلی شدن 

ایلان ماسک کی بهمون نت میدیییی؟

هاننننننننننن؟هاننننن؟

  • yora ●~●
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۰۱ , ۲۳:۴۲ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

عرررر ماله منم 

تف به این زندگییییی

خخخخخخخ تحمل کن استقامتت زیاد شه بعدا بدردت میخوره

دستت دردنکنه داش محمد با این ایده نابی که دادی🔪💔🤣🤣🤣

ارههههههه

تازهههه وی انم وصلل نمیی شهههههههههههههههههههههه

دقیقااااااااا مال منم اینطوریه

واتساپو دیگه نمیتونم....

با فیلتر شکن میشه

یوهاهاها وی پی ان لپتاپ وصل میشه*-*

مال منم وصل میشه

اینم از زندگی در ایران....

فقط یه نت داشتیم که اونو هم قطع کردن

دقیقا واقعا دختر علی دایی باید بره خارج ما باید تو ایران بمونیم
پنجشنبه ۳۱ شهریور ۰۱ , ۱۳:۰۵ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

من نمیخوام این زندگی دیگه معنی نداره من بدون نت چیکار کنم ممم:////

دقیقااااا 
تف به این زندگی
شنبه ۲ مهر ۰۱ , ۱۲:۱۱ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

رو مخ واقعااااا

ولی میگن اوکی شده انگار

یه مدت نت من که قطع شد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan