چه خبراااااا

عرررررررررررر بالاخره وب شخصی زدم تشویق کنیدددددددددددد

  • yora ●~●

ن

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

منو ادمین بکن ببینم

وب شخصیته دیگه

آره وب شخصی مه باش تا چرا؟!

دست دست دست 

دستتتتتتتتت گلیلییییییییی

هااااای 

خوش اومدی .. 

های 
میسییییییییییی💜💙😘
تشویقققققققق _میکروفون و میگیرم و میام بالای استیج جیسو:اهم اهم سلام من کیم جیسو هستم بهم میگن جیسو اولین دوست یورا داخل بیان لطفآ هوای این گوساله رو داشته باشید با تشکر
تشویقققققققققق 
دست بزنید جیسو میرود بالا استیج
لطفااااااا ازم حمایت کنیدددددددد😂😂😂😂😂😂

آفرین میای با همدیگه آشنا بشیم؟

آره چرا که نه
میگم یورا تو چالش انجام نمیدی؟؟ی چالشی هست خودم ساختمش اینطوریه من داخل ذهنم تورو رزی بلک پینک تصور میکنم ولی در اصل ایدلی ک تو رولشو میری الکسا خب این تا اینجا بعدش عکس این دوتارو میزارم برای اون شخص نامه مینویسم و در مورد اخلاق و شخصیتش میگم ب رنگ و میوه و حیوونی ک تشبیهش میکنم میگم اسم چالشم بست فرند تو نمیخوای انجامش بدی؟؟
نمیدونم تا حالا انجام ندادم 
شاید باورت نشه ولی توی بلک پینک بایست من رزی 
واو چه جالب بنظرم باید انجامش بدم
بعدش این چالش و میتونی برا هر چند نفر ک بخوای انجام بدی از بین دوستات
اها جالب شددددددددددد
این گوسالههههه نیاززز ب حمایتتتت دارههههه
دقیقاااااا حمایتم کنید

عرررررررررر خاهش ... 

نمد منو میشناسی یا ن ولی نازی ام 13 ... 

دایی پارمین میشم ... توهم دومادمونی عععرررر

^_^
نه پارمین خیلی ازت میگه داییی جون 
لطفا دارید داییی من به عنوان دوماد خانواده هر کاری که ازم بر میاد میکنم😂😂😂😂😂😂

حتما انجامش بده منبع هم من هستم(خو چیه حوصلم سر رفت چالش طراحی کردم)
اوکی میگم چیجو منبع منه💙😂
والا من فیک میخونم حوصلم سر میره
حوصلمممممم
منممممممممممممم
آفرین گوساله بیا بهت کاهو بدم
مسخرهعهههههه😂😂😂😂😂😂😂راستی فیک تو پارمین چی شد؟!
چیکا کنیم؟؟
فیک بخون
جررررررررر اسم فیک اومددددددددد واااای نگوووو پاره میشم از خندهههه
چرااااا؟!
اصلا باید بودی و میدیدی ک ما چ داستانایی داشتیم سر این فیک
مگه چی شده بود
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۱۳:۱۵ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

اهم اهم من باید الان ۵ تا پارت بنویسم ولی خیلی شیک و مجلسی ریدم با این نوشتم😎💔💔💔

جررررررررررررر آفرین دلاور😂😂😂😂😂

الهییی ..*-*

😘💙💜😐💔
وااااای بزار فعلاااا فقطططط جررررر بخورممم
جررررررر😂😂😂😂😂نخ و سوزن نمیخواییی
اصلا ی وضعی بودددد
😂😂😂😂😂
#پارمین برو پارت5 بنویس ببینمممممم من پارت پنج و نوشتم فرستادم برا پارمین گفت پاک شده دوباره بفرست حالا خودش بشینه بنویسه
پارمین 
یورا قرار بود امروز ساعت 7 صبح داشتم پارمین میکشتم ولی کلی بازی در آورد هی اوماشو صدا زد عملیان نا موفق پیش رفت
ایشششششش چرا زن منو زدی😂😂😂😂😂 اومایی زنم😂😂😂😂
ایشششششششش از سر حسادتتتت چون منم میخ مزدوج بشم
واقعا ؟رو کسی کراشی؟!بگو میرم بهش میگم😂

یوهوووووووو

سلامتی چش قرمزا

 

 

یوهوووووووووو
سلامتیییییییییییییی چش ابیا
منو مزدوج کن
با کی؟!
چمیدونممممم با یکی مزدوجم پن
باش بزار به پارمین بگم ببینم تو دست و پاش آدم بخواد مزدوج شه نیست😂😂😂😂

جر هم میهن اینجا هم اومده🤣🤣🤣🤣

داداش وب شخصیه هم میهن جان

جررررررررررر
راستی عکس پروفت کراش منه😂😂😂😂😂
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۱۴:۰۹ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

جیچو کدوم قبرستونی فرستادی نی که😐.؟

جرررررر چی شده 
#چیجو
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۱۴:۱۰ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

جیچو ازت نمیگذرممم عوضییییی😐💔💔💔💔💔💔

وا چرا
#چیجو الان پارمین میکشتت
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۱۴:۳۸ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

یورا یعنی پارههههههههههههههههههههههه شدم یا این اسم انتخاب کردنتتت😂

نخ و سوزن پلیزززز😐💔😂

جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂
بیا بگیر

😂😂😂😂😂

وای خیلی موده😂

دقیقا کراشمه😂😂😂😂😂😂

بدجور

دیقا مود من سر هر کلاسیه

از کلاس تابستونی متنفرمممممممم

از ۲۰ تیر شروع کردن رو مخمون اسکی میرن

جرررررررر منم از مدرسه متنفرم 
واقعا مال ما قبل کرونا اینطوری بود الان نه دیگه 😂
از مدرسه بدم میاد

منممممممممم

متنفرم

دقیقا 
#پارمین پوفیوززززز دهن سرویس داخل وباتو چک کن خودت گفتی پاک شدن من نمیشینم دوباره3ساعت پارت5بنویسم خودت بشین بنویس
جررررررررر
#پارمین
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۲۰:۱۶ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

جیچو#

چه غلطا 😎😎😎😎😐💔💔

راستش من یکی رو واسه ازدواج پیدا کرده بودم ولی تا پارت ۵ رو نگی به مولا بهت وبشو نمیدمممم😐💔😎😎😎😎😎😎😎

#چیجو تحدید کردت😂😂
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۲۲:۰۸ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

یس تا نده به مولا همینجوری تحدید میکنم😎

اوک تحدید کن 😂😂😂😂😂💔😐☺🔫😑
#پارمین عه عزیزم اللن بهت پارت پنج و میدم زیبای من
 پارمین 

سلاام خوبی؟
ی سوال دقیقا اینجا چی اپ میکنی؟
تازه وارد وبت شدم خیلی گشتم تو وب ولی سر در نیاوردم

سلامممم خوبی عزیزم  😄😄😘😘
اینجا وب شخصیمه اگه دنبال یه وب برای یه ارتیست میگردی بیا وب الکسام

اوکی هستم سر میزنم بهت☺️☺️

تنکس بیب😘😄

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan