معرفی یورا💔🔫😐☺😑😂

اومدم از خودم بگم (تشویق کنید😂)

خب من یورام 

14 سالمه در اصل اما به همه میگم 15 (چون کرم دارم)😂😂

اما بی شوخی من درسته سال 85 بدنیا اومدم ولی فقط 20 روز دقیق از سال بودم

یعنی من 10 اسفند بدنیا اومدم 

خو من 5 ساله طرفدار کی پاپ ام 

و حدودا از اول عمرم کی در اما بودم یعنی با فیلم کره ای بزرگ شدم و قبل از اینکه با کی پاپ آشنا بشم ارزوم این بود برم کره

ولی الان خیلی دلم میخواد برم نیویورک 

من مولتی فن ام. طرفدار همه ام به قول یکی از دوستام میگفت روی سوسک فاظلابم کراش میزنم بعد دورو بعد هیت میدم بهش😂😂

خو سوال دارید بپرسید چون دیگه نمیدونم چی بگم 

خودتون و معرفی کنید تا باهم آشنا بشیم 

 

  • yora ●~●

سلام

خوشبختیممممم

فاطمه(فاطی صدام کن)۱۳ ساله

از اول کیدرامر بودم.از بدو تولد اوتاکو هم بودم

و اینکه.....۳ساله که کیپاپرم

سلام خوشبختم 
باشه پس میگم فاطی 
دقیقا مثل من
سه شنبه ۲۶ مرداد ۰۰ , ۲۰:۱۸ ناشناس غیر بیانی

هه

چنکده مسخره ای

چرا؟!بیب
#ناشناس غیر بیانی نظرت چیه اون کالتو ببندی؟؟بیبی!! خوشت نمیاد نیا داخل وب یورا دفعه اخرتم باشه به یورا چیز میگی
#ناشناس
سه شنبه ۱۶ شهریور ۰۰ , ۱۰:۵۲ Æ KATRIN😎سرمایه گذار و پولدار اعظم بیان💰💶💲 خوشگل اوما یونا :)یه محص کیوت *-*

من 25 اسفند بدنیا اومدم 

15 روز اختلاف *-*

 

ناشناس ، خب تو مرز داری مگه ؟ خب مشکل روانی داری از یورا خوشت نمیاد ، چرا اومدی وبش ؟ گم شو برو خونتون

آره میدونم 25 اسفندی

ولش کن خودت به خاطر بعضی بیشعورا ناراحت نکن

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan