نظر من درباره...

دقت کردید توی اسپا 

کارینا نقش جنی و ایفا میکنه چون توجه بیشتر اس ام رو کاریناس 

و جیزل نقش جیسو رو ایفا میکنه هم از کم توجهی کمپانی و هم از طرفداران 

و نینگ نینگ هم نقش رزی و چون هردو از نظر صدا خیلی وکال قوی دارن 

و آخرسر وینتر نقش لیسا رو ایفا میکنه 

دلیلی واس این آخری ندارم خودتون دلیل بیابید🥲🥲🙃🙂 تا من به پست اضافه کنم 

 

+این پست هیت نیست و فقط نظر منه 

  • yora ●~●
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۱۲:۴۶ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

دقیقا مث هم 

اسپا 4 نفر 

بلک پیک 4 نفر

و اسپا امسال دوتا موزیک ویدیو دارن 

و بلک پینک هم دوتا موزیک ویدیو امسال میدن

آره انگار کپی همن اصلا موزیک ویدئو جدید بلک پینک کپی موزیک ویدئو اسپاس
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۱۲:۵۶ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

دقیقاااا

هی 
چه خبرا؟خوبی؟
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۲۱:۲۲ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

خوبم تو چیکار میکنی راستی میخوای قالب الکسا تغیر بدم صورتیش کنیم؟ 

منم خوبم فداتشم 
هیچ بیکار در انتظار سیل 🥲🙃💔😑
باشه عوضش کن 

سلام نیتونی وبمو تبلیغ کنیی

سلام آره عزیزم وبی که میخوای تبلیغ کنم و بده آدرسش و 
مرسی این وب MyArouna.blog.ir
باشه عزیزم

ملسی

خواعچ ^_^
سه شنبه ۱۸ مرداد ۰۱ , ۲۰:۴۹ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

قالبوووووووووو

اوه خیلی کراش شدههههههه 
شگصکایاقوسکمصکسو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan