من فامیللللللللللللل میخوامممممم😭😭😭😭

همه فامیل ام فامیلای زن من شدم دوماد سرخونه😭😭😭😭😭خانواده ندارممممممم من خانواده میخواممممممممممم با همه قهرم تا خانواده برام پیدا کنید

  • yora ●~●

متاسفم 

من دختر خاله عروسم 😐

وات؟!دختر میرای؟!عصن میرم به میرای میگم مامانم شه

یه 

و دختر خاله پارمینم

ماشاالله 

سلام میشه وبلاگ من رو دنبال کنید و پیوند کنید ؟ من هم همین کار رو میکنم

bts-blackpink-lyrick.blog.ir

باشه ^_^
سه شنبه ۲ شهریور ۰۰ , ۲۰:۱۹ □□□ □□□□□□ :)

داماد سرخونه  کی بودی توووو😂😂😂😂😂😂😂

جررررررررررررررر خوبی یورا؟😐💔

😐😭😭😭😭
آره خوبم تو خوبی؟!

بی ادب قدر نمیدونی :| 

من دایی زنتم عنتر :||

نه دایی قدر میدونم ولی خو منم خانواوه میخوام😭😭

والا دیگه بخدا داماد سرخونه بودنت رو میدوستم از این کارا رو نکن ما تو رو تو حالت بی خانوادگی بیشتر دوست داریم لاو😐🍋🍋🍋🍋

هعیییی بد نیستم 😂😂😂😂

چه خبر؟😂

برو بابا بچه معصوم گیر اوردید😂😑😐💔
خداروشکر 
سلامتی حالت خوبه؟!

یورا به جون کراشم که از کل دنیا بیشتر دوستشون دارم وقتی داماد سرخونه ای بیشتر دوست داریم 😐💔

نچ اعصابم ریده میخوام یکی دم دستم باشه بزنم پارش کنم آروم شم دلم میخواد یکی تو خونه باشه دو ساعت باش دعوا کنم😐💔

نه من خانواده میخوام 😐☺
خواهرت و بزن😂😂😂😂

بیا برو بچه نازی شو بعد میشی هم پسر خالم هم شوهرم😈😈😈😈😈😈😈😈😈 ( شت😐💔 )

دلم نمیاد گناه داره کوچولو عه وایسا بزرگ شه تلافی میکنم😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

جررررررررر ازدواج فامیلی کردیم😂😂😐
پنجشنبه ۴ شهریور ۰۰ , ۱۷:۴۶ □□□ □□□□□□ :)

اشتباه گفتم میشی پسر داییم😐👈👉

یورا برو بچش شو باهم فامیل شیم 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

جرررررر
باشه😂😂😂
پنجشنبه ۴ شهریور ۰۰ , ۲۲:۴۹ □□□ □□□□□□ :)

پس من فردا از نازی میپرسم نرفته باشی با خشم من روبه رو میشی بیب😈😐💔

وا چرا؟!
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۰۲:۳۲ □□□ □□□□□□ :)

نمد برو بچش شو دبگه😐

عین اوسکولا گیر دادم خدا😂

نه میرم بچه میرای میشم😂😂😂😂
دقیقا😐💔
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۲۱:۲۸ □□□ □□□□□□ :)

میرای کیه؟😐

میرای دیگه
شنبه ۶ شهریور ۰۰ , ۱۳:۱۵ □□□ □□□□□□ :)

نمیشناسمش بگو دیگه

می رای مامان کیتی و خواهر اومایاسی 
شنبه ۶ شهریور ۰۰ , ۲۳:۱۰ □□□ □□□□□□ :)

واتتتت؟

من خاله ای دارم به اسم میرای؟

خاک هفت عالم تو سر من با این شناختم از خانواده بیانیم😐

یعنی نمیدونستی؟!😂😂😂😂😂😂😂😂😂جرررررررررررررر برو آشنا شو خواهرم😂😂😂
يكشنبه ۷ شهریور ۰۰ , ۱۷:۲۱ □□□ □□□□□□ :)

نه نمیدونستم من فقط میدونستم یاسی اومامه کارینا و مینا و سوندی خواهرامن تو شوهرم نازی داییمه هلی عم خالمه جیوو عم خاله ی اومامه😐🍁

جرررررررررر پس جی وو خاله بزرگس😂😂😂

نمد من چیکارت بشم منم خانواده ندارم 

خواهرم شو

اخجوننننننننن من خواهرت🌈

 

 

 

میدوستمت💛

آره خواهرم💖
همچنین

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام 

سلاممممممممممممممممممم سوجین خوبی!؟ببخشید عصن به وبم سر نزدم تازه نظرت و دیدم

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan