اههم سلام

همه منو میشناسید ؟

اگه نمیشناسید اشنا شیم ^^

  • ... 𝑲𝒂𝒕𝒓𝒊𝒏 ...
سلاااام
سلام علیکم *-*
خوبی ؟
یعس خوبم
شکر *-*
میای ج ح؟؟
بله 
من ج
پست بزار بگو من پرنسس جیچو(جیسو) ام
اوکیه . اینجا یا وب شخصی خودم ؟
من ح
کسی عاشقته ؟ ماجراش رو تعریف کن 
فرق نداره تو هرکدوم خواستی بزار
باشه 
داخل بیان رافی روم کراشه
اوه
رفتم وب رافی اول باهم دیگه دوست شدیم بعد ی مدت بهم گفت ک روم کراشه
جررررررررررررررررررررررررررررررررررر
من ح
ب رافی گفتم این حست فقط مجازی ولی اون گفت ک ن واقعا عاشقت شدم و داخل دنیای واقعی هم عاشقتم و هرچی میبینم یاد تو میافتم ج یا ح؟
خاک
مگه رافی دختر نبود ؟ 
ح
خجالت اور ترین کاری ک تاحالا کردی؟؟
نمیدونم به مولا
ج یا ح
چرا دختر بود
......
ح
از چه کسی در بیان متنفری ؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
امممم سان کن از ***********
هومممممممممممممم. باشه
ج یا ح؟؟
ح
قبل از اینکه باهات اشنا بشم و دوست بشیم چ فکری راجب من داشتی؟؟
هیچی . اخه اصلا نمیشناختمت
منم ح
رنگ مورد علاقت
سبز ابی ابی نفتی طلایی زرد
اوه
من ح
میای دوراهی؟؟
اره
بلک پینک یا توایس ؟
بزرگترین ترست؟؟
نه ول کن 
دوراهی بریم
توایس
خب حالا تو بگو
بی تی اس یا اکسو؟
بی تی اس 

کیدراما یا کیپاپ ؟
کیپاپ
خو بگو
جی ایدل یا مامامو؟
جی آیدل
من هم نورلندم هم مومو بپرس
اوم
پسر یا دختر
دختر؟ جیسو یا لیسا؟
جیسو
تهیونگ یا جونگکوک
اومممممممممم سختههههههههههه مثل این میمونه بگی مامانت یا باباتتتت
دقیقا

خب پس بگو ، جنی یا رزی 

تا یه حدی میشناسمممممم

 

جرر . از کجا اونوقت ؟ من نمیشناسمت 
جنی ایتزی رو مخ تره یا اسپا؟؟
وای خدا. ببین ، نمیدونم میدونی یا نه ، ولی من مایم ( طرفدار اسپا) ولی با این حال ایتزی رو هم دوس دارم ، ولی اسپا برام یک دنیا ارزش داره ، پس میگم ایتزی
ایتزی آره؟؟آین هف تیر من و یکی بده ایشون دلش مردن میخواد
جررررررررررررر . میگم که من ایتزی رو هم دوس دارم ، ولی اسپا رو بیشتر دوس دارم .
تو بگو : بلک پینک افتضاح تره یا ایتزی ؟
بلک پینک(ب غیر از جیسووووو) ای لاووووو ایتزیییییی
اوه مای گاد
خب ، حاضری بمیری و ایتزی باشه یا نمیری و ایتزی نباشه
من یک اسپایی بهت نشون بدممممم وایساااا سر جاتتتتتتتتتت این هفت تیرررر قرارههه تو مختتتت خالیییی بشهههه
من اسپا رو دوست دارم
ایتزی رو هم دوس دارم . اگه کلمه هیچ کدوم بود اونو انتخاب میکردم
دعااا پن دستممم بهتتتت نرسههه
ایشه . ول کن بابا . من میگم اگه میتونستم میگفتم هیچ کدوم ، ولی نمیتونستم . هر دوتا خوب بودن . خب اگه تو ایتزی رو دوس داشته باشی میگی ایتزی و اسپا رو مخ تره . حالا من اسپا رو دوس دارم
حاضرم بمیرم ولی ایتزی باشه ولی بهشون بگید ک چقدر عاشقشون بودم از بین اسپا یک نفرو باید قربانی کنی و فقط3نفرو نجات بدی اون ی نفر ک قربانی میشه کیه؟
خودم !
هیچ وقت یکی شونو قربانی نمیکنم . اگه قرار قربانی بشیم ، من خودمو قربانی میکنم 

چن بار به کامنتام جواب دادی گل

اوه
یادم رفته پس
بپرس
قراره که یا جیسو رو بکشی یا کل اعضا بلک پینک رو ، کی رو میکشی ؟ همه رو یا جیسو رو ؟

بل

آشنا میشیم حالا😂❤

😂
یعنی اگر همه رو بکشم جیسو هم میمیره؟؟
اره دیگه 
یا همه میمیرن یا فقط جیسو میمیره
چند دقیقه صبر کن الان برمیگردم
جرز
تو این رو بگو بعد من باید برم
همشون بمیرن ولی جیسورو نجات میدم خودم و جا جیسو میکشم
اوکی
بای 

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan