شماهم

بگید شماهم وقتی نت ندارید و فیکشن ندارید بخونید و حوصلتون مث سگ سر رفته میرید برای بار هزارم عکسا و فیلمای گالریتون و میبینید یا فقط من اینطوری ام؟بگید حس تنها بودن نکنم🥲🙂

  • yora ●~●

ما فیکشن نمیخونیم کیدراما و انیمه میبینیم اما وقتی اونا هم تموم میشن،آره میریم عکس و فیلمایی که صد بار دیدمشون و دوباره میبینم🤣

بعد خودم به خودم میگم این اسکل بازیا چیه☹️😂

جرررر بشین بخون فیکشن حوصلت سر نمیره 🤣🤣

واییی خوبه تنها نیستم 😁😅🤣🤣🤣🤣
دوشنبه ۳ مرداد ۰۱ , ۲۰:۵۱ 𝑳𝒆𝒆 𝑺𝒖𝒏𝒐𝒐

دقیقا😂😭

ججررر ممنونم که باهام احساس همدردی میکنید🤣🤣

فعلن در این حد بیکار نشدم ی عالمه درس ریخته رو سرم😁😁

وات چه درسی میخونی؟وسط تابستون

وای منم

جرررر خوبه تنها نیستم 🤣🤣

تنها نیستی

تا وقتی یه خل مث من اینجا نشسته 🤣🤣🤣

جرررر خوشحالم نمیزارید احساس تنهایی بکنم🤣🤣🤣

جررر😂

میگم کسیو نمیشناسی قالب بزنه؟

میخوام وب شخصی بزنم ولی چون وقتی خودم یه قالب میزنم چشمم به قالبه عادت میکنه ازش خوشم نمیاد میخوام ببینم کسی هست سوپرایزم کنه😅

چرا قبلا مهتاب میزد نمیدونم ریحانه که اکانتش و گرفته میزنه یا نه 
ریحانه ادمین وب بلک پینک نیوز 
لیلی و نیلی هم میزنن بخوای حتما اونجور که بخوای میزنن

نه عزیزم تنها نیستی:|

+خوبی اونی؟

خوبه فک کردم فقط خودمم اینوری ام نگو همه مث منن🤣🤣
آره خوبم عزیزم تو خوبی فداتشم؟
سه شنبه ۴ مرداد ۰۱ , ۱۵:۲۷ •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•

من مثلا میرم دنبال یه کلیپ میگردم تو پوشه ای که شاید ۱۰۰۰ تا کلیپ توشه و قشنگ میشینم نصفشو دوباره میبینم تا کلیپه رو پیدا کنم 😂

واییییییییییی جرررر دقیقا بعد همیشه هم چیزای جالبی توش پیدا میشه 

خواهر سال دیگه این موقه منتظر جواب کنکور با باشم-_-

واییییییییییی کنکوری میشی 
میدونم خیلی سخته دوسنگم 😅با اینکه تجربش نکردم

خداروشکر خوب بمونی منم خوبم^^

تنکس 
چیکارا میکنی؟تابستون شده کلاس نمیری؟

چرا..والیبال و زبان میرم+تو چی؟

من‌کلاس گیتار میرم 
هعیییی 
هوا گرمههههه
شنبه ۸ مرداد ۰۱ , ۱۸:۳۸ 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒂 𝑲𝒊𝒎

یه حق گویی تمام عیار

 

خو واقعا این نظریه درسته بنظرم وای جی نباید از معروفیت دخترا به نفع خودش استفاده بکنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan