دلم تنگه

دلم تنگ شده واسه اهنگای دارک بی تی اس قبل داینامیت تازه داشتیم از شر کرونا اهنگای الهام بخش راحت می‌شدیم و به اهنگ دارک برمیگشتیم 

هی...............

اصن من اون قیافه تخس جونگ کوک و میخوام یا اون موهای بلوند تهیونگ

  • yora ●~●
دوشنبه ۳ مرداد ۰۱ , ۰۱:۰۹ خوشمزه اونی پونیو *-*

منم دلم تنگ شدهㅠㅠ

دیگه اهنگ امید بخش نمیخواممممممم یه آهنگ دارک نثل فیک لاو و بلک سوان میخوام 
دوشنبه ۳ مرداد ۰۱ , ۱۰:۴۵ خوشمزه اونی پونیو *-*

دقیقااااا هقققققق🤧

حتی اهنگ جدیدشون خیلی بازدید نخورد 
خیلیا دیگه آرمی نیستن چون اهنگای جدید بی تی اس اون تم قبلی و نداره 
ما باهم آشنا شدیم؟
دوشنبه ۳ مرداد ۰۱ , ۱۳:۱۲ خوشمزه اونی پونیو *-*

اوهوم..دیگه از ام وی دینامیت به بعد زیاد جالب نبود قدیمیاشون خیلی قشنگ تر بود🥺💔

نح نشدیم@-@مح ایسوعم16•-•*یو؟

آره خیلی قشنگ تر بود امیدوارم دوباره اونطوری اهنگ بدن مثل قدیم 
خوشبختم ایسو
منم یورام ۱۵ ^_^
میای فرند بشیم 
دوشنبه ۳ مرداد ۰۱ , ۱۳:۲۸ خوشمزه اونی پونیو *-*

منم امیدوارم🥺💔

همچنین یورا@-@

البته که میشه•-•*♡

هی شرط میبندم اینطور که داره بی تی اس پیش میره دوباره برم میراکلس ببینم 🥲
پس از این به بعد بهت میگم اونی ^_^
سحثتاثاثوثاث
دوشنبه ۳ مرداد ۰۱ , ۱۳:۳۳ خوشمزه اونی پونیو *-*

الهیییییی میدونی که فصل5لیدی باگ اومدهههههه؟*-*

اوخودا فدات بشم*^*اسمتو بین دونسنگام مینویسم توی اون پست خانواده ی بیانیم@-@♡

ارهههههه میدونمممممممممم 
واسش خیلی ذوق دارممممم
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan