های

چطورید؟

حوصلم سر رفته بیاید بحرفیم

  • yora ●~●
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۱۳:۱۷ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

هایییی خوبیی یورا شی ؟

هایییی خوبم فداتشم تو خوبی?
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۱۴:۰۸ ˢʰⁱⁿⁱᵗᵃⁱ ᶜʰᵃⁿ

خوبی؟ 

یس خوبم توخوبی فداتشم
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۱۴:۲۲ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

شکر بمونیی منم خوبم

چخبرا؟

خداروشکر^_^
سلامتی 
هیچی تنبل تنبل نشستم انیمه میبینم
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۱۵:۳۱ ˢʰⁱⁿⁱᵗᵃⁱ ᶜʰᵃⁿ

منم خوبم مرسی عزیزم

خداروشکر 
چیکارا میکنی؟
نگو که مثل من مث تنبل نشستی و هیچ کاری نمیکنی
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۱۹:۴۱ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

 

 

منم دارم میرم کلاسسس

کلاس؟کلاس‌چی؟

من کلاس میرم 

یکی پیانو که ی چند سالی میرم 

ی روز هایی هم هس فقط میشینم دیوار نگاه میکنم:/

منم میرم کلاس گیتار
دقیقا الانم از اون روزاست🤣🤣
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۲۱:۳۵ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

کلاسسس پیانو 

تازه برگشتم

حسودیم شد همه میرن کلاس پیانو🥲امیدوارم موفق بشی
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۲۳:۰۱ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

آخییی تو هم برو 🥲 مرسییی توهمممم

من میرم کلاس گیتار زیرش زاییده برم کلاس پیانو دوباره حامله میشم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۲۳:۰۴ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

وایییی گیتارم که خوبه _جررررXDDD😂

اره خوبه😂😂
چهارشنبه ۲۲ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۱ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

اوهوم..

^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan