دیشب نخوابیدم

دیشب تا ساعت 2 نخوابیدم چون داشتم فک میکردم گروه کپلر کدوم گروهه؟(ماشالله گروه روکی زیادشده😂)

اول با خودم گفتم نکنه همون گروهه که هه دافن بعد گفتم نکنه همون گروه کیوتس؟

و اخرسر امروز وقتی داشتم تو وب های کی پاپ میگشتم موزیک ویدیوشون و دیدم فهمیدم کدوم گروهه

فهمیدم همون گروهیه که خووهر هیونگ کای توشه 

  • yora ●~●

خب چرا نخوابیدی 

درک میکنم خودم اینجوریم 

مثلا وقتی فهمیدم کیم شه این ازدواج کردههه تنتونستم بخوابم

 

حالا بعد ساعت 2 تونستیی بخوابی؟؟؟

خیلی رو اعصاب بود هرچی فک میکردم نتونستم بفهمم کدومن 😂😂

من وقتی فهمیدم شین هه حاملست اینطوری بودم😂😂

مامانم بهم شربت خواب داد😂😂
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۰۱ , ۱۲:۴۴ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

بلی منم شاعت ۳ خوابیدم 

آره گروه روکی ها خیلی زیاد شده 

کپلر همون بود که میگف وادادادا ، وادادادا 

توضیح مختصر و مفید 

افرین بهت ادامه از فردا ساعت 5 صبح بخوابی 😂😂منم ساعت 4 صبح میخوابم

اره تو وب های کی پاپ موزیک ویدیوشون و دیدم
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۰۱ , ۱۶:۳۱ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

بله بله حتما 

بسی هم عالی

افرین دخترگلم 
بلی بلی😆
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۰۱ , ۱۶:۳۴ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

بوجججججج

😘😘😘😘

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan