گفتنیو یورا

گفتنیو من 👇

کلیککککککککک

  • yora ●~●

شاید دیگه نتونم بیام وبت و قرار نیست هم و ببینیم و باهم حرف بزنیم دلم خیلییییییییییییییییییییییییی برات تنگ میشع همیشه قوی بمون و مراقب خودت باش و هیچوقت ناراحت نشو بهت سر میزنم خیلییییییییییییییییییییییییی کم ولی ما بهترین دوستای هم بودیم همیشه دوست داشتم مثل بقیع باشم وقتی میرم وبشون عنوان پستای سوجین و عکس سوجین باشه برام نامه نوشته باشن ولی هیچوقت این اتفاق نیافتاد چون من هیجوقت کسی من و به چشم دوست ندید البته باهام خوب بودن ولی بهترین دوستشون نبودم من از تنهایی میترسم ولی دیگه نمیترسم چون همیشه تنها بودم من تنها به دنیا اومدم تنها زندگی میکنم و تنها و بی صدا میمیرم وقتی بمیرم کسی که باهام قهر بود میاد آشتی کسی که نیومد تولدم میاد زیر تابوتمو میگیره کسی که هیچوقت جوابمو نمیداد باهام حرف میزنه کسی که همیشه سرد بود باهام برام گریه همه هستن حیف که خودم نیستم خیلیا به من میگفتن عوضی دورو دروغگو هرزه اونا فقط چششون بدیای من و میدید و فحش بارونم میکردن هیچوقت چششون خوبی های من و نمیدید من این آدم خوشحالی که میبینید نیستم من فقط نقاب خوشحالی زدم مگرنه من با غم و تنهایی به دنیا اومدم داخل بچگی بهم تجاوز شد تا14 سالگی شام و ناهارم فحش از بیانیا بود تا 12 سالگی هم فقط کتک خوردن کسی هیچوقت ازم نپرسید حالت خوبه؟ خیلیا میگن من ارزششو ندارم من باید بمیرم یورا شی ممنونم که همیشه باهام بودی ولی من یه سختیایی کشیدم که کسی ازش خبر نداشت و فقط زود قضاوتم میکردن الانم به مراد دلشون رسیدن من دارم میرم برای همیشه

 

 

 

اگر اومدم وبت پستی با عنوان سوجین نبود کلتو میکنم😂

 

 

 

خداحافظ برای همیشه....

 

 

یورا شی

 

 

مراقب خودت و پارمین باش💛💛

کجاااااااااااااااااااا؟تو بهترین دوست منیییییییی نروووووووو سوجینننننننننننننممننمنننننننننننننننن بری جرت میدپممممممم

یورا...

 

من دیگه نمیتونم اینجا باشم

 

ببخشید اگر اذیتت کردم💛💛

چرااااااا نمیتونییییییییی 

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan