چالش فرست

 

1- اولین گروهی که. تو کیپاپ شناختی؟

گاتسون

2- اولین ام. وی که ازشون. دیدی؟

ام وی دبیو

3- اولین بایست؟

یوگیوم

4-چیزی که دوست داری بهشون بگی؟

شما بهترین خاطرات من و ساختید لطفا بازم مثل یک گروه ادمه بدید^_^

 

  • yora ●~●

سیلام 💖💖

۱. 💜بی تی اس💜

۲. دی ان ای😍😍

۳. اول شوگا بعدش جین و جیمین و کوکی شدن ولی الان فقط کوکی😄

۴. اینکه خیلی دوسشون دارم و تا آخر عمرم باهاشون هستم💕

 

حالا نمیشد دومی رو هم بگی؟ 💚گاتسون💚 دومی بود برای من😁

تنکسسسس منم رو گاتسون کراشمممممممم

عههههه منم اولین گروهی که فنشون شدم و استیج هاشونو دیدم گاتسون بودنننن🥺🥺🥺

من توایس بود من اولین بار با اونا اشنا شدم 
راستی چه خبرا چیکارا میکنی خوبی عزیزم 

منم اولین بار آهنگ مومولند و شنیدم(ینی اصن نمیدونستم اینا گروهن یا اصلا جزو کیپاپن کلا نمیدونستم کیپاپ چیه😂)

مرسی فعلا گود تو چطوری؟❤️

راستی فکر کنم خیلی آشنا نشدیم درسته؟

دقیقا من خدایی من با اهنگای سای و فیلمای کره ای بزرگ شدم 
خوبم 
ن یکم باهم اشنا شدیم 
من یورام 15 سالمه مولتی فنم همونطور که میدونستی یه وب الکسا داشتم که الا فیلتره متاسافانه☺

ایییییی راس گفتیاااا نه که وبت فیل شده پروفتم که عوض کردی اصن.....🤣

آخیییی لنتی فل فلی بدترین چیز دنیاست🥺💔😭

اره بدتر از این چیزی نیست لعنتی از شکست عشقی بدتره😂😂

اییی وقتی اینجا کامنت دادم اکانت نداشتم😂

اوه منم بعضی وقتا میرم وبای قبلی که وقتی اکانت نداشتم نظر دادم با خودم میگم یادش بخیر چقد دلم میخواست وب و اکانت داشته باشم 

آره بخدا😂

توهم فک کنم وبت فیلتر شده خدایی درکم میکنی 
الا من میخوام دوباره وب بزنم اما نمیدونم برای الکسا باشه یا سکرت نامبر

هوم منکه هم وب کیپاپم فیل شده هم وب لسرافیمم:")

هممم بنظرم اگه میخوای واسه محبوب ترا وب بزنی فکر کنم وب برای سکرت نامبر موفق تر بشه تازه کامبکم داشتن الان قطعا به وب نیاز دارن

من قبلا واسه سکرت نامبر وب زدم اما حمایت زیادی نشد نمیدونم دوباره بزنم یا ن 

عه واقعا؟

خب ببین فن کارد هستی؟اونام کامبک دارنا تازه وبم ندارن...پیکسی هم همینطور و همچنین مامامو و جسی و.....خیلیا هستن که وب ندارن میتونی واسه یکی از اینا بزنی

نمیدونم باید ببینم واقعا طرفدار کدوم گروهم که انقد دوسش داشته باشم براش وب بزنم 
البت نیازمند ادمینی هم هستم تنها نمیشه

هوم میدونی من وب دریم کچر و وقتی زدم هنوز فنشون نبودم😂

ولی الان خیلی دوسشون دارم:")

اوکیه کمکم خواستی من هستم💜اصلا ناراحت نباش امیدوارم وبت هر وبی بزنی کلی موفق شه🥺❤️

منم میخواستم اینطوری برای گروه ویکلی بزنم پشیمون شدم 

مرسی عزیزم توهم همینطور😘😍

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan