داشتم به به چیزی فکر میکردم+همه بیاید جواب بدید

1 امروز داشتم کتابای درسی پارسالمو می دیدم توش نوشته بود که ددی یعنی وحشیگر حالا چرا خارجیا به بابا یا بوی فرند شون میگن ددی؟!

2 یه سوال شما هایی که پارسال کلاس نهم بودید سوالات امتحانات ترم دوم از آموزش پرورش میاد یا نه خود معلم طراحی میکنه؟!

3 بچه ها واقعا من چمه؟نگا کنید من تاحالا عصن کنجکاو نبودم دوست ای مجازی مو ببینم ولی یکی هست که خیلی کنجکاوم بدومکیه  ولی الان نه زیاد و اینکه حتی خوابش و دیدم😐😑☺میدونید جالب اینجاست من حتی چند وقت بود بهش فکررر نمی کردم خود به خود دو شبه میاد خوابم بنظر تون دلیلش چیه؟!

  • yora ●~●
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۰۰:۵۹ □□□ □□□□□□ :)

۳ - میگن وقتی یکی میاد تو خواب یعنی داشته برای یه مدت خیلی طولانی بهت فک میکرده :) 

از اون فکتای قشنگه آدم اکلیلی میشه☺

و منی که تو خواب باب اسفنجی و پاتریک رو با خودم میبینم 😐💔

 

واقعا؟!یعنی داشته بهم فکر میکرده ؟واییییییی الان عرررررررررررر بزنم؟
جرررررر😂😂😂😂
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۰۲:۳۳ □□□ □□□□□□ :)

اره دیگه داشته فک میکرده:)

عر بزن فرزندم راحت باش😐

عرررررررر😂😂😂😐☺
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۰۲:۳۶ □□□ □□□□□□ :)

یورا الان یچی کشف کردم

من با هرکی مزدوج شده بودم هفته اول کات کرده بودیم ولی این مورد عجیب میزنه که تا الان کات نکردیم😐

یورا به جون بلا که کراشمه کات کنی نصفت میکنم😐

عین قبلیا نی بگم عیب نداره ایندفه میزنم تو دهنت😂

چون من خاصم 😂😐

بلا کیع؟!
وا برا چی میخوای بزنیم 
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۲۱:۲۹ □□□ □□□□□□ :)

واو خاص کی بودی تووو😂😂😂😂😂😐💔 

بلا پورچ دیگه😐

اینی که رو پروفمه 😐

من گوه بخورم بخوام بهم بزنم😐💔

 

جرررررررررر یعنی با من نبودی؟!
دقیقا
شنبه ۶ شهریور ۰۰ , ۱۳:۱۵ □□□ □□□□□□ :)

نچ من گفتم تو بخوای کات کنی من میزنم تو دهنت عین قبلیا مهربون نمیگم😐😐😐

چرا این دفعه نمیزاری مهربون کات کتیم؟
شنبه ۶ شهریور ۰۰ , ۲۳:۰۹ □□□ □□□□□□ :)

یعنی میخوای کات کنی بام؟

صد در صد مهربون نی من خرم زه پل گذشته اعصاب ندارم ولی خو دلم نمیاد بزنم لحت کنم 😐💔

شانس آوردی یورا😐

ن نمیخوام کات کنم فقط سوال پرسیدم 

ای مرسی😐☺😆
دقیقا😂😂
يكشنبه ۷ شهریور ۰۰ , ۱۷:۲۰ □□□ □□□□□□ :)

اها خیالم راحت شد سکته زدم زود تر میگفتی😐🍁

وا چرا؟!یعنی آنقدر دوسم داری؟
يكشنبه ۷ شهریور ۰۰ , ۱۸:۱۸ □□□ □□□□□□ :)

نمد ترسیدم کات کنی بام😂😂😂

 

دیگه بت رو میدیم پرو نشو😐🍁

 

جرررررر نترس ور دل خودتم😂😂😂

وا من عصن بهت رو نمیدم دیگه

#پارمین

 

نگا اااااااااااا تو دلت نمیاد یورا رو بزنی منم دلم نمیاد جهیون و بزنم ببینننن

#پارمین نیگا
دوشنبه ۸ شهریور ۰۰ , ۱۲:۳۰ □□□ □□□□□□ :)

افرین ور دل خودم بمون😐🍌

 

 

😐🍌🍁🍁

اوک😂😂😂
دوشنبه ۸ شهریور ۰۰ , ۱۲:۳۱ □□□ □□□□□□ :)

سوجین#

جیهیون فرق دارههههه 

#سوجین

نخیرررر هیچچچچ فرقییی ندارههههه اون بوی فرند منههه

جررر حالا دعوا سر چیه؟

یورا برو گفتینو💛

اوک

دعوا سر کراش منه

جرررررر😂😂😂😐💔😑

یعنی در اصل دعوا سره دوست پسر منه

چیییییییییییی؟دوست پسر داری؟

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan