چرا آخه نویسنده نشدم 😂😂😂

اینجا یه دنیای دیگه است جایی که مثل بیرون همدیگه رو قضاوت نمی کنیم 

چون همه همدیگه رو درک میکنیم 

یه سوال تاحالا شده ناراحت باشی ولی به خودت میگی صبر کن درست میشه؟!

خب من این مشکل و دارم چند وقته برخلاف مواقع دیگه نمی گم اون چیز و حتما الان میخوام

واسش صبر میکنم چون میدونم بالاخره نتیجه صبر کردنم و میبینم 

واقعا راست میگن توی دوران بلوغ آدم اخلاقش عوض میشه من الان جوری شدم که یکی بهم میگم سلام گریه میکنم😂😂😂

واقعا سختهههههههههههه

از این به بعد به من بگید نویسنده یورا. 😂😂😂دید این نویسنده های مشهور از زندگیشون مینویسن خدایی من بنویسم از زندگی درجا معروف میشم😂😂😂

  • yora ●~●
يكشنبه ۳۱ مرداد ۰۰ , ۰۲:۱۷ Yasi ... ریدممم به ناشناسااXD

جررررررر

😂😂😂جررررررر
يكشنبه ۳۱ مرداد ۰۰ , ۰۹:۰۰ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

ججررررم :| 

یورا عزیزم وقت کنی ب دایی زنت سر بزنی بخدا ناراحت نمیشیم :"|

😂😂😂
داییی جون چند وقته حتی به اوما یاسی هم سر نزدم ولی احوالت و میپرسم از این و اون 
خوبی ؟!
يكشنبه ۳۱ مرداد ۰۰ , ۱۰:۴۹ Katrin تازه وارد بیان😂🚶🏻‍♀️ تربچه کدوی لیلی🍈سوار بر اسب🐴

جررر🚶🏻‍♀️ 😂

جررررر😂😂😂😂😂😂😂

نه خوب نیستم :"| 

بخاطر تو و پارمین :"| 

عجب :"|||

چرااااااااااا؟!داییییی جون چرا ناراحتی ؟!

نمد حرصم میدید خب :"|

خب چرا؟!همش تقصیر پارمینه وا سه کرم ریزی همه رو اذیت میکنه 😂😂😂😂
سه شنبه ۲ شهریور ۰۰ , ۲۰:۲۲ □□□ □□□□□□ :)

یورا خیلی اشغالی ت  شوهر منی بعد پشت سر من اینا رو میگی؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کرم ریز خودتی و خانواده بیانی نداشتت 😐💔

من بعدا واس شما دارم یورا خان😐😈

وا چرا؟!😂😂😂😐💔

چون داری پشت سرا من ، به داییم اینجوری میگی درباره من😐💔😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

جررررررررر😂😂😂😂😂

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan