جررررررر کراش نصف کی پاپرای دختر

 

کراششششششنوننننننننننن از دست رفت 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

اون بوس گردن سمت چپش  و دیدید؟😐💔😑🔫😂🔪

 

 

  • yora ●~●
اسمش چیه؟؟
این وو
توی سریال زیبای حقیقتی بازی کرده توی نقش سوهو
من کراشممممم پارک سوجون-لی جونگ سوک-هوانگ این یئوپ بازیگر نقش دوم زیبای حقیقی- عکسش برام باز نشد برا همین پرسیدم مگرنه میشناسمش ولی هیچ حسی بهش ندارم
واییییی دقیقا اون یارو خیلی خفن بود سو هو خیلی سافته 😂😂😂
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰۰ , ۱۶:۲۰ من دلباخته جیوو ام(سوجین)
ن ببین سوجون از ظاهر بد بوی بود ولییییی خیلییییییی کیوتتتتتتتت و سافتتتت بوددددددددد حقیقتش من هیتر سوهو ام وقتی سوهو و دختره رل زدن سوجون خیلیییی بدددد گریه میکردددددد
دقیقااااا هرکی میدیم میگفت خیلی هاته ولی اون خیلی سافت و کیوته
دقیقااااااا
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰۰ , ۱۶:۲۲ من دلباخته جیوو ام(سوجین)
تازشم اون یارو اسم داره اسمشم هوانگ این یئوپ بگو دهنت عادت کنه
باشه وایسا بگم 😂😂😐💔🔫😑🔪

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan