چالش بدون اسم

اولین عضوی که دیدین کی بود؟ 

همه شون

2-بایست الانتون کیه؟ 

به خدا سخته همه شون عشقمن

3-بایس رکر یا بایس های رکرتون کیه؟ 

سانا و مومو

4-کی بیشتر اشکتونو در میاره؟ 

گریه و خوشحالی دخترام

5-کی تو گروه بامزه تره؟ 

نایون😍😍😍

6-با کی دوست دارین برین سر قرار؟ 

سانا 

7-کی بیشتر تو روانتونه؟ 

همشون به خدا😂😂

8-کی بیشتر باعث خوشحالی و خندتون میشه؟ 

معلومه همشونم😂😂😂

منبع:کلیک

 

  • yora ●~●
اممممممممم مننننن کلی گروههههه دوستتت دارممممممممممم خیلی خب ایتزی ب پ جی ایدل
دقیقااااااا منم توایس و دوست دارم اما مولتی فنم  خب انجام بده چالش و
اول جی ایدل اولین عضوی ک دیدی کی بود؟ ب لطف خواهرم سویون موزیک ویدیو جلی از سویون ریخت تو فلش دیدیم بایس الانتون کیه؟ سوجیننننننننننننن(قربون دختر مظلوم و مهربونم بشم) بایس رکر یا بایس های رکرتون کیه؟ مینی کی بیشتر اشکتونو در میاره؟ اولین باری ک برای جی ایدل گریه کردم وقتی بود ک سوجین رفت کی تو گروه بامزه تره؟ سویون-یوکی-شوهوا-مینی-میون-سوجین جی ایدلللللللل با کی دوست دارین برین سر قرار؟ سوجیننن کی بیشتر تو روانتونه؟ سوجینننن همشون ولی بیشتر سوجین کی بیشتر باعث خوشحالی و خندتون میشه؟ بازم مثل همیشه سوجین برنده میشه
الهییییییییییییییییی منم چی ایدل و خیلی دوست دارم من با اهنگ اوه مای گاد شدم طرفدارشون
اولین عضوی ک دیدین کیه؟ همشون بایس الانتون کیه؟ ریوجین بایس رکر یا بایس های رکرتون کیه؟ چریونگ و یجی کی ببشتر اشکتونو در میاره؟ چریونگگگگگ کی تو گروه بامزه تره؟ یجی و چریونگ و یونا بیشتر یجی و چریونگ با کی دوست دارین برین سر قرار؟ چریونگ کی بیشتر تو روانتونه؟ چریونگ کی بیشتر باعث خوشحالی و خندتون میشه؟ اگر بگم چریونگ قول میدی نزنیم؟ چریونگ اینم ماله ایتزی
بایست من ریوجین و یونا ولی چریونگ و خیلی دوست دادم
حالا ب پ اولین عضوی ک دیدین کی بود؟ ب لطف اون یکی خواهرم جنی سولو جنی ریخت تو فلش بایس الانتون کیه؟ جیسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو عشقمهههههه بایس رکر یا بایس های رکرتون؟ جنی و رزی کی بیشتر اشکتونو در میاره؟ جیسو کی تو گرو بامزه تره؟ خیلییی ضایع استتتت جیسوووووووووو با کی دوست دارین برین سر قرار؟ چوچو(لقبی ک جنی ب جیسو داده) کی بیشتر تو روانتونه؟ جیچووووو کی بیشتر باعث خوشحالی و خندتون میشه؟ چیچوووووو جیسو انقدر کیوته عسل ازش میچکه
من بایستم رزی و باست رکرم جیسوئه 
من جی ایدل از همون موقع ک هنوز از اعضا رو نمایی نکرده بود فنشون بودم تا الان سوجینمممممم
واقعا ؟!پس نزدیک سه ساله طرفدارشونی ^^
من از هر گروه ترتیب بایسام اینطوریه مامامو:مونبیول-هاسا-هیین-سولار ب پ:جیسو-جنی-رزی جی ایدل:سوجین-مینی بقیعععع ی اندازهههه اورگلو:ایشا-ییرن-اوندا-ای یو-شیهیون-میا بی تی اس-نامجون-هوسوک-بقیععع ی اندازههههه اکسو:بکهیون-چانیول-سهون ب بقیع حسی ندارم ایکن:چان وو-جونه-بابی-سونگ-دی کی-جینان ترژر:جونکیو-هاروتو-آساهی-یوشی-ماشیهو-دویونگ-یدام بقیع رو نمیشناسم انهایپن:نیکی-جی بقیع رو نمد تی اکس تی:سوبین-هونینگ کای-بومگیو-یوجون-تهیون انسیتی127:فقططططططططططط جهیون
مامامو:هو اسا سوالار مونبیول هیین ب پ :رزی جیسو لیسا جنی. جی ایدل:مینی سوجین سویون و بقیه رو هم به یه اندازه 
من  زیاد فن اورگلو نیستم 
توی بی تی اس عاشق همه شونم به یه اندازه 
تو اکسو والا سهون و بقیه رو به یه اندازه دوست دارم 
توی تی اکس تی هم عاشق همه شونم ولی سو بین و بیشتر از همه دوست دارن 
سوبینننن مالههههه خودمهههههههه چالاشاممممم مالههه خودمهههه
نههههههههه مال منهههههههههههه کراش خودمه😂😂
تنننههههههه مالهههه منهههههه سوبین بهم بده مگرنه پارمین و میکشم
نههههههه زنم و نکشیییییییییییی😂😂😂
سوبین و بده تا پارمینو نکشم اون الان گروگان پیش منه سریع سوبین و بده تا پارمین و نکشتپ
بیا ببرش زنمو بدهههههه😂😂😂🔪😑🔫💔😐
اوللللل سوبینننن بدههههه _تفنگو گذاشتم رو سر پارمین
بیا بگیر پ ارمین من و ول کن 😂😂😂😐💔😑🔫🔪
بیا بگیر پارمینو
بدششششش زنمو

اخیییی یادش بخیر پیاما اینجا

هعی یادش بخیر 
چقد قبلا صمیمی تر بودیم 
انگا دیگه مث قبل نیستیم قبلا بیشتر باهم حرف میزدیم شوخی میکردیم 

اوهوم اره

کسی وبت ادمین؟؟

هعی...
اره کاترین فقط 

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan