بگید خوابه و این امکان نداره تروخدا بگید😭😭😭😭😭😭😭

رسما چین کریس رو به عنوان متجاوز دستگیر کرد 

یه خبر رسانی چینی گفته که کریس به جرم تجاوز دستگیر شده و جرم اون تاییدشده

آخه کریس کسی که هنوز بچس این چه حرفاییییی 

خدایا نیتزن ها همه میگن حق کریس بوده باید همه از اون اول می فهمیدم وقتی تمام بزند های معتبر و 

کمپانی کریس با اون قطع قراداد کردن به این معنیه اه لعنتیییییییییییییییییییییییی

خدایا گریه ام گرفته 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • yora ●~●
سه شنبه ۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۲:۵۶ خردوش تپله خانواده*-* (جیوو)

چیییی وات د هلللللل

دقیقا مجرم شناخته شد😭😭😭😭😭😭😭😭😭
الان چی میشهههه؟؟؟؟(نمد ارمیم ولی استرس گرفتم)
میره زندان 😭😭😭😭😭
سه شنبه ۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۳:۱۴ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سه شنبه ۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۷:۰۵ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

یعنی چی میرههههههههه زنداتنننننننننننن 

یعنی ب نظرت چند سال میره😭😭😭😭😭

آره میده زندان 
بستگی به قانون کشور و اینکه به چند نفر تجاوز کرده داره
سه شنبه ۲۶ مرداد ۰۰ , ۱۷:۱۰ □□□ □□□□□□ :) دوست صمیمی آلا ( هعیییی ج ح بید😐💔😂 )

نهههههههههههههههه اون متجاوزززززز نیستتتتتتتتتتتتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دقیقااااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭
سه شنبه ۲۶ مرداد ۰۰ , ۲۰:۱۹ ناشناس غیر بیانی

خب چون کرده دیگه

چرا لوس بازی در میارید ؟

خودش باید فکر اینجاش رو میکرد 

دیوانه

نکرده امکان نداره کرده باشه نمیشخههههههههه چین مزخرفه 
#ناشناس غیر بیانی نکنه توام جزو کسایی هستی که کریس بهشون تجاوز کرده؟؟ مگه به توام تجاوز کرده تو از کجا میدونی اون اصلا تجاوز کرده یا نه؟؟ اومدیمو تجاوز نکرده و دارن اشتباه میکنن بقیع دیوانه هم خودتی به من چیز بگی کاری باهات ندارم ولی حق نداری دارم میگم حق نداری ب دوستای من توهین کنی مخصوصا ب یورا و پارمین
دقیقا اومد این ناشناس یه مشت چرت. پرت گفت و رفت 
#ناشناس
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۰۰ , ۱۵:۲۵ 𝑴𝑨𝑯𝑻𝑨𝑩 (تک شاخ تیلدا)

یورا یه قالب دیگه بزار این خرابه

چطور درستش کنم؟!
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۰۰ , ۱۹:۰۰ من مهتابم یک عدد کرمو

اینو پاک کن یدونه دیگه بزار اینو اصلا نمیشه ادیت زد!!

اوک نگا کن الان یه چیزی میزنم ببین خودت میتونی درست کنی قالب وب مو نگا ببین میشه 😂😂😂لی لی اینطوری درستش کرد نگا میتونی وب سه ستو ته برام بزنی و اینطور که گفتم ادیت بزنی من خودم قالب و ایجاد کردم تو فقط درستش کن

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan