یورا

قالب چطوره

خوشت میاد

اگ جایش مشکل داشت بوگو*-*

  • Li^^li ‌‌
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۵:۵۸ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

رنگشو سفید کنم چطوری میشه😐🥤

نمد😐🥤
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۶:۰۲ Katrin تازه وارد بیان😂🚶🏻‍♀️ تربچه کدوی لیلی🍈

قشنگه از نظرم

خداروشکر پس😂🤲

بزار یوراهم ببینه:"
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۶:۳۱ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

واو قشنگه..

چرا وبتو بسته بودی هااا:|🔪🔪🔪🔪🔪
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۶:۳۷ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

برا تنوع زیاد خاهرم*-*:)

تنوع و زهرمار:|💔
یه بار دیگ وبتو ببندی مجبورت می کنم دامن کوتاه صورتی پوشیده و نی ناش ناش کنی:|✌
خیلیم جدیم:|🔪🔪
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۶:۴۰ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

گه نخور خاهرم :| 

یه ساعت دیگ میبندمش .. تو وب گفتم :|

خیلی علط می خوری ببندی این یک:|
دو اگ ببندی دیگ نه من نه تو:|
سه اصلا من بات قهلمಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۶:۵۳ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

یااا خوشگلم .. مجبورم ببندم بخاطر یه سری چیزا ساری 

هققققق نبندش دیگ داداشیಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ
گور بابای ناشناس و حرفای بی ارزش مردم
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۶:۵۶ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

نه نه بخاطر اونا نیست ... بخاطر مامانمه فداتشم ببخشید ...

مواطب خودت باش باشه؟
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۶:۵۸ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

الهی من فدای تو بشم .. چشم توهم مواظب خوت باش .. نبینم عشق داداش ناراحت باشه هاا ... 

 

و اینکه نترس فردا دوباره وب رو باز میکنم ..

خدا نتونه داداشی•-•♡
چمش*-*


هوراااااااااااا پس فردا من مزاحم...چیز مراحم میشم بلಠ◡ಠ
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۷:۰۱ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

داداش فدات بشع.. 

 

حیح منتظرتم ...

گفتم خدانتونه بوگو چمش•-•🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪


حیحಠ◡ಠ
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۷:۰۴ 나치 ... جذاب ترین *-* :|

چمش .-.

افلین•-•🍭

الحق که لیلی خودمی

جونزززززز من لیلی پریم😂❤

مرسییییییییییییییییییییی لیلی جونمممممممممم خیلی قشنگ شده هیچ جاش مشکلی ندارههههههههههه

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan