فکر نکنم دیگه مثل قبل بشم

هرکی دوست داشتم بهم بدی کرد بی توجهی کرد هیچ کی من و ندید وقتی من داشتم اونا رو خوشحال میکردم.......پ میترسیدم از اومدن امروز اما روزی که میترسیدم رسید روزی که همه بهم بی توجهی کردن و ناراحتم کردن روزی که برای کسی مهم نبودم روزی اومد اونایی که خوشحالشون کردن بهم بی توجهی کردن و منو به بقیه ترجیح دادن واقعا امروز ترسناکه خیلی ترسناکه من آدم زود رنجی نیستم فقط از بی توجهی بقیه سریع ناراحت میشم 

 

 

(یورا اعتصامی )

 

 

(دیدم همه دارن چصناله میکنن گفتم یکم منم بکنم ببینم چطوره )

 

به خدا نویسنده خیلی خوبی میشدم

  • yora ●~●

جررررررر

جرررررررر😂😂😂😂😂😂

جوعانن فرست شدمم

افریننننننن اوما بیا ارمی بمب طلاییی واست

الان مسخرم کردی بچهه؟؟:/  

کدوم دومادی رو دیدی مادرزن عزیزشو مسخره کنه:/

نه به خدا میخواستم بهت جایزه بدم اوما
مگه میشه من که مسخره نمی کنه 

پس بدهه:|

بیا 
گوساله مت این همه پیشتمممم
جرررررررر مرسی از حمایتت

شت😐😂

😂😂😂😂چی خب اومدم امتحان کنم💔😐🔫☺😅😂

جررررررررررررر 😂😂😂😂

امروز روز چصنالس؟😂😂😂

جررررررررر فکر کنم😂😂😂😂😂

LaSt miNuTe

به دنیای من خوش اومدید 🐰💔
اینجا دنیای کوچیک من توی بیانه
به دنیای یورا عزیز همتون خوش اومدید💖🐰
Designed By Erfan Powered by Bayan